היתומים והיתומות עם בן הרבי

לאחר פטירת הנגיד: נסיעת "אבי היתומים" של חסידות גור. צפו

הרה"צ רבי שלמה צבי אלתר, בן האדמו"ר מגור המתגורר בעיר אשדוד ומי שמכונה בחסידות כ"אבי היתומים", ערך שבת התוועדות מיוחדת בצפת לכל יתומי חסידות גור. מי שהיה מתומכיו הגדולים של ארגון 'הבן יקיר' הוא הנגיד ר' שלום פישר ז"ל שבניו ממשיכים בדרכו ומתחזקים את הווילה ליתומים באשדוד
הרה"צ רבי שלמה צבי אלתר מגיע לציון הרשב"י במירון בער"ש

הרה"צ רבי שלמה צבי אלתר, בן האדמו"ר מגור המתגורר בעיר אשדוד, ערך שבת התוועדות מיוחדת בעיר הקודש צפת לכל יתומי חסידות גור.

בן הרבי, שמכהן כראש הכוללים של חסידות גור וראש ארגון הבן יקיר ליתומי החסידות, מכונה בחסידות כ"אבי היתומים".

בחסידות גור אומרים ל'חרדים אשדוד' כי "במעגל של 365 יום בשנה ו-24 שעות ביממה דואג ארגון היתומים שנמצא תחת ניהולו לרווחתם המלאה של כל יתומי ויתומות החסידות. הארגון מסייע בגשמיות וברוחניות לבל יחסר המזג בקרב אותם משפחות שנפטר יקירם בטרם עת ל"ע".

עוד מציינים כי לארגון יש וילה מתוחזקת בעיר אשדוד שמסייעת ליתומים ואלמנות ומתקיימת שם פעילות נרחבת ומקיפה למענם. מי שלמעשה היה ממקימי הווילה באשדוד והפטרון הגדול של הארגון זה הנגיד הרבני רודף הצדקה ואיש החסד רבי שלום פישר זצ"ל. כיום, ילדיו ממשיכים בדרכו של אביהם ומחזיקים את המקום החשוב.

כאמור, בשבת האחרונה הגיע הרה"צ רבי שלמה צבי לעיר הקודש צפת כחלק משבת התחזקות לכל יתומי החסידות. בפניא דמעלי שבתא הגיע הרה"צ רבי שלמה צבי עם אותם ילדים יתומים ורכים שלא טעמו טעם חטא לקבר הרשב"י במירון, לתפילה ובקשה למען הכלל והפרט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

דואגים ליותמים ואחרי זה מפרקים משפחות שעברו לקהילת ר שאול

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן