בשורות טובות

לאחר יממה של חיפושים: אותר הנעדר כשהוא תשוש וחלש

לאחר יממה של חיפושים, יחידת איתור נעדרים של זק״א באשדוד איתרו נעדר בסיכון כשהוא מיובש ותשוש • כל הפרטים

הנעדר יחד עם מתנדבי זק"א אשדוד מיד לאחר שנמצא

קובי רפאלי כבן 60 תושב אשדוד, נעדר בשבת האחרונה. בעקבות חשש כבד לחייו יצאו יחידת איתור נעדרים של זק״א באשדוד לחיפושים מורחבים ברחבי העיר, אמש (ראשון) לאחר חצות אותר הנעדר ע״י מתנדבי היחידה.

אייזיק רוטנר מתנדב זק״א שהשתתף בחיפושים:

״עם קבלת הדיווח מהמשטרה יצאנו מתנדבי היחידה בחיפושים נרחבים בכל רחבי העיר אשדוד ובשטחים הפתוחים, בתם יממה של חיפושים, אמש לאחר חצות איתרנו את הנעדר באחד הפארקים בעיר כשהוא תשוש וחלש, לדבריו לא שתה ולא אכל מזה זמן רב, הזעקנו מייד כוחות משטרה שהגיעו ולקחו אותו להמשך טיפול וסיוע. אין ספק שבזכות נחישותם של מתנדבי היחידה הצלנו את חייו של הנעדר".

מתנדבי זק"א אשדוד בחיפושים אמש אחר הנעדר

אבי דרעי מפקד זק"א לכיש, חבר מועצת העיר:

"יישר כח לאשדודים ולכל החברים והמתנדבים שתמיד נרתמים איתנו יחד בכדי להציל חיים עם הנעדרים. הפעם מדובר בקבוצה גדולה מהמתנדבים שרק לפני כמה חודשים הצטרפו לארגון וזכו הם בעצמם למצוא את הנעדר, לצערינו חולה אלצהיימר, אתמול כמעט ב-1 בלילה על סף ממש של התייבשות בלי אוכל בלי מים בלי כדורים. שתמיד נוכל לקדש שם שמיים ונוכל תמיד לעזור בשמחות בשורות טובות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן