האזינו להקלטה: זלזל באדמו"ר והחסידים מחו

לאחר הפאדיחות בתקשורת הכללית: גודלקנופף ביצע שגיאה קטסטרופלית בביהמ"ד ויז'ניץ אשדוד

יצחק גולדקנופף נאם בכנס בחירות בבית המדרש ויז'ניץ אשדוד, וכינה את האדמו"ר בשמו הפרטי. החסידים מחו וגולדקנופף נאלץ לסיים את נאומו בבושת פנים. האזינו להקלטה
יצחק גולדקנופף עם האדמו"ר מויז'ניץ

יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף עורר השבוע סערה פנים חרדית, במהלך נאומו בבית המדרש של חסידי ויז'ניץ בעיר אשדוד, לקראת הבחירות לכנסת ה-25, שיתקיימו בעוד פחות משבוע.

במהלך נאומו בפני החסידים, גולדקנופף סיפר כי נכנס למעונו של הרבי, וכינה אותו בשמו הפרטי, כפי שנוהגים לכנות אותו ברחוב, במטרה להבחין בינו לבין אחיו האדמו"ר.

גולדקנופף מיד ניסה לתקן, אך רק החמיר את המצב. הנוכחים החלו למחות נגדו, והוא נאלץ לסיים את נאמו ולרדת מהבמה בבושת פנים.

יצוין כי מדובר באירוע שערורייתי מבחינה פנים חרדית, שכן אף דמות ציבורית לא מעז לכנות אדמו"ר בשמו הפרטי, ובוודאי לא בפני חסידיו.

הטעות הקטסטרופלית של גולדקנופף מצטרפת לטעויות דומות בתקופה האחרונה, שנעשו במהלך ראיונות לתקשורת הכללית, בהם זלזל בחיילי צה"ל יומיים לאחר ששניהם מהם נהרגו בפיגוע, והתבטאויות נוספות, שנויות במחלוקת, בעניין לימודי ליב"ה.

בעצת יועציו, הוא הפסיק להתראיין בתקשורת הכללית כמעט לחלוטין, אם כי אתמול עוד התראיין לרדיו לא-חרדי, ושוב פעם התבטא בצורה קטסטרופלית, כאשר רמז לבעיות מס במגזר החרדי. אך מסתבר שגם במגזר החרדי, עדיף שגולדקנופף יעשה שיעורי בית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
משה
1 שנה לפני

הכנס המשיך יפה אך לאחריו מחו עליו על זלזלו

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן