לאחר הפרסום

לאחר בלימת פעולות המיסיון אמש: פגישה דחופה בלשכת סגן רה"ע

לאחר הפרסום ב'חרדים אשדוד': פגישה דחופה בין סגן ר"ע אשדוד הרב יחיאל וינגרטן לבכירי 'יד לאחים' על המשך המאבק לבלימת פעולות המיסיון באשדוד
צילום: באדיבות המצלם

פגישה דחופה נערכה הבוקר (רביעי) הבוקר בין סגן ר"ע אשדוד הרב יחיאל וינגרטן לבין הנהלת ארגון 'יד לאחים', שנערכה בלשכתו של וינגרטן.

הפגישה נערכה לאחר הפעילות המוצלחת אמש עם בלימת חלוקת חומר מיסיונרי ומסוכן בתיבות דואר באשדוד.

בפגישה נכחו גם חברי הנהלת ארגון 'יד לאחים' הרב חנוך גכטמן והרב שמעון אברז'ל, ויחד דנו והתייעצו על המשך המאבק עם בלימת ועצירת יוזמות נוספות של אנשי המיסיון ובמציאת פתרונות.

כזכור, מוקדם יותר דווח ב'חרדים אשדוד' על תלונות רבות שהתקבלו אמש בלשכותיהם של חברי מועצת העיר החרדים, לפיהן מיסיונרים מחלקים חומר מיסונרי ומסוכן בתיבות דואר בעיר.

מ'יד לאחים' נמסר כי מיד עם קבלת הפנייה מסגן ראש העיר ויו"ר אגודת ישראל הרב יחיאל וינגרטן נשלחו מתנדבי 'יד לאחים' לעצירה מיידית של החלוקה.

עוד נמסר מ'יד לאחים' כי אנשים המבחינים בחומר כזה או נתקלים באנשים המחלקים את עלוני המיסיון – שיפנו מיידית ל'יד לאחים' במספר ‎1-800-620-640.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן