פרסום ראשון

כצפוי: מחיר הצהרונים בעיר יעלה • כל הפרטים

בעקבות עליית המדד הסוציו-אקונומי בעיר המחיר אותו נדרשים ההורים לשלם עבור הצהרונים - יעלה • מסתמן: העלייה תהיה רק בתחילת שנת הלימודים (1/9/2023) • המחיר אותו יידרשו ההורים לשלם יהיה 100₪ • כל הפרטים
כיתה. אילוסטרציה. צילום: Pixabay

בעקבות עליית המדד הסוציו-אקונומי בעיר עליו דיווחנו בשבוע שעבר, מחיר הצהרונים בגני הילדים אותם נדרשים ההורים לשלם יעלה.

כזכור, לפני כשנתיים מדד הסוציו-אקונומי באשדוד ירד, מה שהכניס את העיר לזכאות לסבסוד כמעט מלא של המדינה לצהרון. ההורים נדרשו לשלם בשנה האחרונה סך 50₪ בלבד עבור הצהרונים. בעקבות ההורדה צהרונים רבים בגני ילדים נפתחו, והורים רבים בחרו לשלוח את ילדיהם לצהרונים המופעלים בגני הילדים, מה שאפשר להורים לעבוד שעות נוספות עד לשעה 16:00 ללא דאגה בנושא האוכל לילדים.

הסכום אותו יידרשו ההורים לשלם לצהרון:

אך כאמור, עליית המדד הסוציו-אקונומי יוציא את אשדוד מסבסוד מלא לצהרונים, והמחיר אותו ידרשו ההורים להוסיף (לעת עתה) עבור הצהרון יהיה 50₪ נוספים, סך הכל ישלם הורה 100₪ עבור הצהרון.

מתי יאלצו ההורים להתחיל לשלם את התוספת?

בבדיקת ׳חרדים אשדוד׳ מסתמן כי המחיר יעלה רק בתחילת שנת הלימודים (1/9/2023) ולא בתחילת השנה הלועזית (1/1/2023), דבר שיקנה להורים עוד 8 חודשים לסבסוד המלא בצהרונים.

מיכל, אם ל-2 ילדים השוהים בצהרונים בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳ אומרת:

״לפני שנה וחצי בגלל המחיר הזול של הצהרונים התאפשר לי לשלוח את הילדים לצהרון ולהוסיף בעבודה עוד 3 שעות, מה שנותן לי אפשרות לכלכל את הבית בצורה טובה יותר, ומאפשר לבעלי ללמוד בכולל ולא לצאת לעבוד. אבל אנחנו מאד מודאגים כעת מה לעשות. לא נוכל לשלם עוד 100₪ בחודש על 2 הילדים. כל עלייה במחיר כבר לא משתלמת לעבוד עוד שעות בעבודה. אני מאד מקווה שיימצא פיתרון בנושא, ושהנציגים בעירייה יעשו הכל למנוע את העלייה הזו, כולנו תקווה״.

׳חרדים אשדוד׳ ימשיך לעקוב ולדווח בנושא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
4 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
4 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

גם היום הם עולים 80 שח למרות ה'סבסוד'

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן