כנצלנסון נגד ח"כ טסלר

סגן ראש העיר ממשיך להסית במטרה לחפש דרך לפרוש מהקואליציה

אחרי יותר מארבע שנים של עבודה משותפת עם הסיעות החרדיות, במהלכן אישר פתיחת עשרות כוללים, בתי כנסת ומוסדות חרדים, כצנלסון שוב מחפש את הדרך להסתכסך עם החרדים ולפרוש מהקואליציה רגע לפני הבחירות. הפעם הוא מגיב לסגן השר יעקב טסלר שהתבטא בנושא התרבות בשבת
סגן ראש העיר כנצנלסון וסגר השר טסלר

בתגובה לדבריו של סגן שר התרבות האשדודי ח"כ יעקב טסלר שבירך את השר הממונה עליו מיקי זוהר לאור החלטתו להפסקת מימון לפעילויות הפועלות בשבת.

ממלא מקום ראש העיר שמעון כנצלנסון מריח את הבחירות, ובוחר שוב כהרגלו לרכב על גבם של החרדים, וכך כותב בהודעתו:

"נדהמתי להתחיל את הבוקר עם אמירות קיצוניות של סגן השר האשדודי החדש. עם כל הכבוד לסגן השר, אשדוד הינה עיר פתוחה ופלורליסטית. על כן, אני דוחה מכל וכל את האמירה ואומר בצורה חד משמעית -אשדוד תישאר פתוחה בשבת. מי שרוצה להתחיל מלחמות דת, מוזמן לחפש עיר אחרת, לא אצלנו.

כל מה שהיה פתוח בשבת, ישאר פתוח בשבת. נקודה. אנחנו נמשיך בנוסף לפתוח מקומות פנאי ותרבות שיפעלו שבעה ימים בשבוע, עבור הציבור שרוצה ומצביע ברגליו לבלות בשבת. אנחנו פותחים בקרוב את הקאנטרי קלאב שיעבוד בשבת, אנחנו מקימים את הגלגל ענק שיעבוד בשבת, אנחנו נמשיך לעשות אירועי תרבות בשבת, ונדאג שכלל מתחמי המלונאות שאנחנו מקדמים כחלק מחזון התיירות העירוני יהיו פתוחים בשבת.

והפלא ופלא – רובע ז׳ סגור בשבת, ואנחנו לא מונעים זאת מהציבור החרדי. כך, כבוד סגן השר, חיים ברוח של ״חיה ותן לחיות״ – הציבור החילוני והדתי מכבדים זה את זה ואת הרצונות האחד של השני, הגם שלעיתים הם לא זהים. ואם משרד התרבות לא רוצה לעזור לנו, נעשה זאת בלעדיו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן