ביד רמה

כך מנהל גבי כנפו את ישיבות המועצה הנפיצות

אויביו יקראו לו מתנשא, אוהביו יגידו שמדובר באדם שניהל הכי טוב אי פעם את ישיבות המועצה השונות, אך ממ"ק ראש העיר גבי כנפו לא מתרגש מאלה או אלה וממשיך לעשות הכי טוב את מה שהוא עושה כבר מעל ל-15 שנים

ביד רמה. גבי כנפו בניהול אחת מישיבות המועצה

ישיבות מועצה עם פוטנציאל נפיץ, הפכו לדבר שבשגרה בשנה החולפת שהייתה שנת בחירות, ולעיתים אף נדמה היה שחלקן ייצאו מכלל שליטה, אך אדם אחד באמצע לא נותן לזה לקרות ושמו גבי כנפו.

אם אתם חברי אופוזיציה מן הסתם לא תאהבו את האיש שלא נותן לעניינים לצאת משליטה דבר שישרת אתכם. למרות זאת, במצבים שכנפו מרגיש ש"צריכים לפרוק" הוא משחרר את החבל.

דוגמא לכך הייתה בישיבת המועצה האחרונה שנחשבה לנפיצה ביותר, לאחר שכ30 אוהדי קבוצת הכדורגל עירוני אשדוד הגיע לישיבת המועצה כדי למחות על סעיף הנוגע לקבוצה שלהם.

לאחר שהאוירה התלהטה החלו האוהדים לשיר ולקרוא קריאות לעבר חברי המועצה השונים, כנפו יכול היה באותו הרגע לעצור ולהרחיק אותם, אולם נתן להם כמה דקות לפרוק את כאבם ותסכולם ואז הכריז כי מי שימשיך במהומה יוצא החוצה מהאולם.

וכך ישיבת מועצה שהייתה עם פוטנציאל נפיץ ביותר עברה בצורה חלקה כשכנפו מדלג בין קשיחות לרכות באומנות השמורה רק למי שעושה את אותו דבר כבר מעל 15 שנים.

זה לא סוד שראש העיר ד"ר יחיאל לסרי רואה בגבי כנפו יורשו וממשיך דרכו, כנפו עצמו ממעט להתבטא בעניין אולם מעורב מאוד בכל ההחלטות בהנהגת העיר דבר היכול להעיד על רצונותיו לעתיד. מה שבטוח הוא שגם אם אתם נמנים על שונאיו של האיש אתם לא יכולים להתעלם מהניהול המופתי של ישיבות המועצה השונות ובעיקר אלו הנפיצות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
רבקה שמיאן
1 חודש לפני

את גבי כנפו זכיתי להכיר יותר מקרוב בשנים האחרונות, בזכות פעילותי ההתנדבותית הנירחבת, דבר שלא נעלם מעיניו של גבי, ששמח לעודד כל מי שפועל למען העיר ווודאי מי שפועל בהתנדבות מלאה.
שמחתי לקרוא כתבה זו שכן גבי הוא אכן אדם חזק וענייני ולצד זה ובו זמנית, יודע הוא להיות קשוב, רגיש ורך עם האנשים הראויים לכך. אכן, תכונות ההולמות ראש עיר בעתיד, כמובן זאת רק אם ראש העיר הראוי שלנו, ד"ר יחיאל לסרי, יחליט בעתיד, בבחירות הבאות, שאינו ממשיך להתמודד על ראשות העיר. אז אין ספק כי לא יהיה ראוי מגבי לקחת את המושכות. לידיו ולהמשיך להנהיג את העיר בחוכמה, באסרטיביות, בתבונה וברגישות.
אכן, עו"ד גבי כנפו, איש כלבבי.🙏❤️

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן