מרכז החדשנות של העיר

כך יראה מתחם Open valley Ashdod המרהיב הנבנה באשדוד

בשיתוף פעולה בין עיריית אשדוד וחברת OpenValley" הגיע לסיומו בניית מתחם החדשנות מהמתקדמים ביותר בארץ. המתחם, בעל אדריכלות מדוקדקת וייעודית לחברות הייטק וסטארטאפים, ויהווה קרקע נוחה לשיתופי פעולה ומיקסום המשאבים והמטרות של היזמים והלקוחות. הפעלת מתחם זה מהווה שדרוג ייחודי שיפתח מקומות עבודה נוספים, איכותיים, עם קשרים בין לאומיים לתושבים ולעיר.

חברת "OpenValley" הוקמה על ידי יוסי אקרמן ואופיר דובובי כרשת המתמחה בעולמות היזמות והחדשנות, ומציעה מודל ייחודי מסוגו לתמיכה, קידום וטיפוח חברות סטארט אפ ומיזמים טכנולוגים.

בסיס המודל העסקי של הרשת, התפתח במהירות בשנים האחרונות, ומקדם בין היתר, דיאלוג רציף, בין חברות סטארט אפ לחברות תעשייה בוגרות. מנגנון השיתוף והחלוקה במשאבי ידע ומתן הליווי המקצועי ליזמים, לצד חשיפה למקורות מימון והשקעה, מבטיח מיצוי מקסימלי של הפוטנציאל הטמון בכל רעיון מסחרי או טכנולוגי ומגדיל את סיכויי ההצלחה של החברות.

ייחודה של OpenValley הינו במתן מגוון כלים, ידע וניסיון, המותאמים לכל חברה, מיזם או פרויקט לפי צרכיו המיוחדים. רשת OpenValley הינה פרי חזונם המשותף של יוסי אקרמן, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות לשעבר, מנטור עסקי ומשקיע בחברות הייטק ואופיר דובובי, יזם ומשקיע סידרתי בחברות הזנק ודמות מפתח בתפקידי ניהול בכירים בחברות היי-טק מובילות. במסגרת פעילות הרשת משולבים מגוון אנשי עסקים חדורי אמונה ורצון להשקיע, לקדם ולפתח את כלל המשק במדינת ישראל, תוך הבטחת המשך מיקומה בחזית העשייה הטכנולוגית והחדשנית בעולם.

 

וכך פרסם הבוקר ראש העיר ד"ר יחיל לסרי:

"הנוף עוצר נשימה, השקיעה נשקפת מהחלונות כמו ציור והחדשנות ניבטת מכל 1500 המ"ר המרכיבים אותו. וכל זה, כאן באשדוד.

קבלו הצצה למתחם המרהיב של מרכז החדשנות Open valley Ashdod שנבנה בקניון אשדוד, ייתן מענה מקיף לענף ההיי טק ויציע חללי עבודה משותפים שמהם אפשר לראות אחד החופים היפים של ישראל (ואנחנו צנועים) שהופך לעת ערב לרומנטי במיוחד. את הכל משלימים מתחמי הבילויים והמסעדות של אשדוד, ויוצרים טעם מושלם של קידמה, יופי עירוני ועתיד מצוין לכולנו."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
6 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
6 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
לאה
4 חודשים לפני

כל הכבוד ללסרי

חגצג
4 חודשים לפני

הדירת חדר שלי בתא נראית יותר גדולה מהמתחם המרהיב הזה

אאא
4 חודשים לפני

לא הבנתי לאיזה מטרה זה נבנה ומה יעשו שם…

יוסי בן לולו
4 חודשים לפני

סוף סוף קניון אשדוד קם לתחיה יוזמה של ראש העיר מר לסרי חזק ואמץ

רבקה לשם
4 חודשים לפני

באיזה אזור בעיר נבנה המתחם המרשים הזה?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן