עיר עם פוטנציאל

כיצד אשדוד יכולה להוביל להפחתת מיסים לישראלים?

לדברי שר התיירות יואל רזבוזוב בביקורו הבוקר בעיר יחד עם ראש העיר יחיאל לסרי אמר: "לאשדוד פוטנציאל אדיר לתיירות ונכון לקדם אותה כיעד תיירותי לכל באי המדינה. יותר תיירים בעיר יוביל לפחות מיסים לישראלים"
שר האוצר וראש העיר הבוקר בסיור בעיר. קרדיט צילום אורי קריספין.

במהלך הסיור שנערך היום (יום ב') סיפר לסרי לשר רזבוזוב על המבנה הדמוגרפי של אשדוד, תוכניותיה לעתיד בתחום הדיור (הוספת 40 אלף יח"ד), חיי התרבות הענפים והטעמים הקולינריים המשקפים את 99 הקהילות המרכיבות את אשדוד.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אמר לשר: "אנחנו בדרך להיות מטרופולין כלכלי חברתי מוביל בישראל, עכשיו אנחנו צריכים יחד איתך ועם משרד התיירות לשדרג את התיירות באשדוד, שיש בה רצועת חוף יפהפיה, מתחמים היסטוריים, טיילת מרהיבה ששלב הפיתוח השני שלה יצא לדרך ובתי מלון מזמינים שזכו לדחיפה בשנים האחרונות. ייסדנו פסטיבלים מקומיים ובינלאומיים שמושכים לכאן קהל רב, ואנחנו שמים את כל יהבנו על הפיכת העיר לתיירותית יותר".

לסרי, שלווה על ידי סגנו שמעון כצנלסון ומנכ"ל החברה העירונית לתיירות עופר דרי, ציין עוד בפני השר, כי החזון של אשדוד צריך להתגשם גם באמצעות הפיכתה ליעד ממשלתי מועדף. לפיכך, ביקש ראש העיר לקדם דיון לתקצוב פרויקט "טיילת לידו אורנים" שבו הקבלן זכה אך טרם התחילה עבודתו, ובמיוחד סיוע בשיווק של אשדוד על ידי הממשלה כיעד תיירות, כולל גישה לסוכנים, פעולה מול יזמי מלונאות ורשתות בתי מלון כמשקיעים והצעה של אשדוד לתיירים הנוחתים בישראל.

קרדיט צילום אורי קריספין
קרדיט צילום אורי קריספין

בסיום הביקור הודה שר התיירות יואל רזבוזוב לראש העיר על ביקורו ואמר: "לאשדוד יש פוטנציאל אדיר לתיירות ורשות מקומית שיש בידה לעשות טוב לתושבים, לאזרחי ישראל כולם, ולתיירים שיכנסו למדינה, ובהחלט נכון יהיה לקדם אותה כיעד תיירותי שיחשוף אותה לכל מי שבא בשערי מדינת ישראל. אני יודע שראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי שותף מצוין לביצוע פרויקטים תיירותים גדולים שיהוו מחולל תיירות, ימשכו יזמים לעיר, ויצרו פה מקומות עבודה לתושבים. פיתוח אשדוד כמוצר תיירותי מוביל במדינה יביא לאזור אלפי תיירים נוספים שישאירו בישראל כסף רב ויעשירו את קופת המדינה. יותר תיירים – פחות מיסים לישראלים".

קרדיט צילום אורי קריספין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
היימשע תיירות ע"פ דרך התיירה
2 שנים לפני

באשדוד יש פוטנציאל אדיר לתיירות, החרדים לא שמחים שזה יהיה, ( חילול שבת, פריצות וכו') חברי העירייה נהנים מהמצב הזה, תראו את ההתפתחות של שכנתנו ,אשקלון ,קצב בנייה מטורף , הכל מטופח ומסודר.

אין מקומות בילוי לכלל הציבור , חסרות מסעדות כשרות איכותיות .

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן