"ואני אברכם"

כהנים מאשדוד השתתפו במעמד ברכת כהנים ההיסטורית מידי שנה המתקיים ע"י הגרא"י שטרן שליט"א | גלריה

מעמד ברכת כהנים היסטורית עם מאות כהנים התקיים במרכז שכונת הר נוף בירושלים על ידי הגאון רבי אברהם ישעיהו שטרן מקורבו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל. המעמד ההסיטורי והמרגש התקיים לרגל יום השנה העשירי לפטירת אביו איש החסד הגאון רבי שמואל יצחק שטרן זצ"ל

צילום: שוקי לרר

למעמד הגיעו מאות כהנים חלקם בהסעה מאורגנת מאשדוד, לצד אלפים שהגיעו מכל רחבי הארץ כדי לזכות בברכת הכהנים הנדירה. מעמד של פעם בשנה שצובר תאוצה משנה לשנה. יצויין כי כשהחל הרה"ג ר' אברהם ישעיה שטרן שליט"א בהקמת הרעיון פנה לרבו מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל ואמר לו: זה ענין גדול וכל כהן נוסף זה הידור בדאורייתא של ברכת כהנים וברוב עם הדרת מלך" ובאותה הזדמנות בירך את המשתתפים הרבים שיגיעו למעמד "שיזכו להתברך בברכת כהנים לפי כל הפירושים".

בשעות הבוקר החלה נהירה של המונים רבים לכיוון בית הכנסת "אמרי שפר", שם החלו בקדחתנות כבר משעות הבוקר המוקדמות הכנות לקראת סגירת הכביש הראשי והעמדת מחסומים ע"י המשטרה וסדרנים לטובת הקהל הרב אשר מגיע בהמוניו יותר משנה לשנה.

במרפסת בית הכנסת ובחדרים הסמוכים התקיים המנין הענק של רק ציבור כהנים כאשר לפני התיבה עבר הגרא"י שטרן שליט"א. עם הגיעו בחזרת הש"ץ לאחר ברכת ההודאה לברכת כהנים, הרחבה התמלאה בקהל המונים כשנשים התרכזו במדרכה ממול, הס הושלך בקהל ונשמע למרחקים קולם של מאות הכהנים כשקהל המונים עונה "אמן" בהתרגשות.

לציבור הרחב חולקו מאות עלונים "ברכת כהנים בכוונת הלב" ובו ביאור על כל מילה בברכת הכהנים, בה יש לכווין בעת ששומעים את ברכת הכהנים וכך זוכים לכל הישועות שהכהנים הם שלוחי דרחמנא.

עם תום התפילה, זכו המשתתפים לקבלת שי מהודר של ספרים יוקרתיים. הספר "בצילו" על מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל וספר "ואני אברכם" על ברכת כהנים לצד ארוחה קלה.

בסיום המעמד נאמר ע"י קהל האלפים פרק תהילים לישועת עם ישראל ומיד לאחר מכן התקיים סיום מסכת "ראש השנה".

הציבור הודה להרה"ג ר' אברהם ישעיה שטרן שליט"א על ארגון המעמד שהוא זכות גדולה והמשתתפים מספרים על ישועות גדולות שזכו עקב המעמד. מה שהביא עוד ועוד אנשים ששומעים על המעמד ומגיעים להשתתף בו – ברוב עם הדרת מלך.

 

גלריה נרחבת:

 

 

 

צילום: שוקי לרר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
פלוני
1 שנה לפני

ואוווו כמה כהנים! אח שלו עושה גם ברמת שלמה!!!

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן