בראשות הרב משה נג'אטי

כאלף ילדים השתתפו במסיבת חנוכה מרכזית שע"י ארגון התהלים "זמרת הארץ"

כאלף ילדים בנים ובנות המשתתפים בחברות התהילים שע"י ארגון "זמרת הארץ" בראשותו של הרב משה נג'אטי השתתפו במסיבת חנוכה מרכזית שהתקיימה באולמי "בית מלכה"

הילדים במעמד

המעמד החל בהדלקת נרות חנוכה ע"י הרב משה נג'אטי יו"ר ארגון התהילים "זמרת הארץ".

לאחר מכן המנחה אהוב הילדים ר' עמי מיימון הנחה את הערב ופתח בשירי חנוכה יחד עם הילדים וכן בקריאת תהילים יחד עם הילדים לישועת הכלל והפרט.

דברי ברכה פתח את המעמד הדיין הרה"ג רבי יובל אברהמי ראש כולל להוראה "זוהר השלום".

אחריו נשא דברים הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית שבמשך שנים מלווה את חברת התהילים בעזרה וסיוע בפרוייקטים מיוחדים למען ילדי ישראל.

בדבריו פתח בשבח מיוחד לרב משה נג'אטי יו"ר ארגון התהילים אשר מתמסר בכל מאודו מידי שבת בשבתו בקרב ילדים וילדות במספר מוקדים בעירבהם מתקיימים חברת תהילים ואף מוסיף ברעיונות של חידונים ופרשת שבוע. הרב דהן דיבר על ניצחונם של המכבים מול היוונים שרצו לעקור את הכוח הרוחני של עם ישראל ולפגוע בתורה הקדושהוכשרואים אנו כאן את המוני הילדים והילדות מתאספים לקריאת תהילים זה בעצם הנצחון הגדול המסמל את חג החנוכה שהוא גם מלשון "חינוךוגדלים ומתחנכים בדרך התורה והמצוות וממשיכים את מורשת עם ישראל עם קריאת התהלים שכתב דוד המלך. בסיום בירך את הרב משה נג'אטי שימשיך עוד לזכות את הרבים ואת כל ילדי ישראל שיעלו במעלות התורה והיראה ויראו תמיד חייל בלימודם.

הרב עובדיה דהן בנאומו

ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם נאם במהלך הערב ואמר:

״יישר כח עצום לרב משה נג'אטי הי"ו מייסד הארגון שעושה חיל שנים רבות וזוכה להנחיל את אמירת התהילים בקרב ילדי ישראל, אין ספק שהתהילים של הילדים הזכים הם ששומרים על העיר ועל כלל ישראל״.

ממ״ק רע״ה אבי אמסלם בנאומו

קטעי שירה השמיע הזמר אייל טויטו ולאחר מכן נערך מופע תיפוף מקצועי ע"י רונן ג'מבה.

בשלב זה עלו לבמה אפריקנים שביצעו מופע אקרובטי מרהיב ומרתק עם פעלולים חדשים לקול צהלתם של הילדים.

עם תום המופע נשאו דברי ברכה, הרה"ג ר' מאיר אבוחצירא רבה של הסיטי ורב ק"ק "תפארת רפאל", הרה"ג ר' חיים בן- חמו מרבני המועצה הדתית, אבי אמסלם ממ"ק ראש העיר, הרב מני אזולאי מגדולי מזכי הרבים בעיר וחבר מועצת העיר.

רק לאחר הברכות, התקיים הגרלה גדולה שנשאה פרסים יקרי ערך, בה השתתפו ילדים וילדות שהביאו מבחנים עם תוצאות גבוהים וכן ילדים המשתתפים הקבוע בחברות התהילים.

הרבנים והאורחים שבחו את הרעיון המבורך של חברות התהילים שע"י ארגון "זמרת הארץ" ואת העומד בראשו הרב משה נג'אטי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן