מערך הסייבר הלאומי:

יש לתקן במיידי הגדרה במערכות מיקרוסופט שתגרום לשגיאות חמורות

מערך הסייבר הלאומי קורא למנהלי מערכות מידע של ארגונים לתקן בדחיפות עוד היום הגדרה שגויה במערכות ההפעלה של מייקרוסופט שמביאה למעבר אוטומטי לשעון קיץ הלילה, 22 באפריל, במקום במועד הנכון בשבוע הבא – 29 באפריל. ההגדרה השגויה יכולה להביא לתקלות משמעותיות בחיבור מרחוק, ביכולת להתחבר ל-Active Directory וביומני האאוטלוק ובכך לייצר תקלות רבות.  

שעון הקיץ במדינת ישראל ייכנס לתוקף בתאריך 29/3/24. יש לוודא מיידית כי כל מערכותיכם מעודכנות עם מועד השינוי הנכון. מערכות שאינן מעודכנות עלולות לסבול החל ממחר (22/3/24) משגיאות ותקלות כגון מועדי פגישות שגויים ב-Outlook, חוסר יכולת לתקשר בפרוטוקול SSL, חוסר יכולת להתחבר ל-Active Directory ועוד.

פרטים:

  1. בעבר הופץ עדכון לזמני שעון הקיץ בישראל שציין בטעות את 22/3/24 כמועד שבו ייכנס לתוקף שעון הקיץ.
  2. המועד הנכון הוא שבוע לאחר מכן, ב-29/3/24.
  3. על מנת להימנע משגיאות ותקלות במערכות שונות, יש לוודא מיד כי כל מערכותיכם מעודכנות עם המועדים המדויקים של המעבר לשעון הקיץ.

דרכי התמודדות:

  1. יש לוודא מיד שכל מערכות ההפעלה של מיקרוסופט בארגונכם מעודכנות עם מועד השינוי הנכון לשעון קיץ. ראו פרסום החברה בקישור מס' 1 להלן.
  2. ניתן להיעזר בתשובת נציג מיקרוסופט לשאלה בקישור מס' 2 להלן, וכן בסקריפט שפרסם עובד חברת מיקרוסופט בקישור מס' 3 להלן, לבחינה האם עמדות מעודכנות לעבודה עם מועד השינוי הנכון.
  3. מצורף להלן נספח א', " בדיקה ועדכון של מועד שעון קיץ" שנכתב על ידי מיקרוסופט.

מקורות:

קישור מספר 1

לחץ כאן

קישור מספר 2

לחץ כאן

קישור מספר 3

לחץ כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן