הישורת האחרונה

יממה לסגירת הרשימות: כך התבטא חבר מועצת חכמי התורה על הבחירות באשדוד

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, הגר"ש מחפוד, והגאון רבי מאיר אבוחצירא, נפגשו היום (ג') בברית מילה לאחד ממקורביו של הגר"מ שליט"א ושוחחו בין היתר גם על התמיכה בראש העיר יחיאל לסרי כשהגר"ש מחפוד מציין בהתרגשות: "ברוך שכיוונתי לדעת גדולים"

הגר״מ אבוחצירא עם הגר״ש מחפוד הבוקר

היום (ג') בשעות אחר הצהריים התקיימה ברית מילה לבנו של אחד ממקורבי הרה"ג רבי מאיר אבוחצירא רבה של הסיטי ורב ק"ק "תפארת רפאל". השמחה התקיימה באולמי 'סהרה', כאשר המוהל היה זקן מועצת חכמי התורה הגה"צ רבי שלמה מחפוד שליט"א, גאב"ד "יורה דעה", ואילו בסנדקאות כובד הגר"מ אבוחצירא.

לאחר הברית, הגר"מ אבוחצירא בירך את המשתתפים ופנה לשוחח עם הגה"צ רבי שלמה מחפוד שליט"א בעניני השקפה והדברים העומדים על סדר היום. בין הדברים סיפר על תפקידו כרב קהילה וראש כולל במשך שנים רבות ומכיר היטב את העיר בה גדל, וציין כי כעת כאשר מתקרבים הבחירות יש כאלה שעדיין מסתפקים כאן בעיר במי לבחור לראשות העיר.

בשלב זה הגר"ש מחפוד שאל את הגר"מ: "מה כבודו הורה לציבור שלו?". והגר"מ אבוחצירא ענה על אתר: "ודאי עבור ד"ר יחיאל לסרי שהוא הנאמן והאהוב על בני העיר, ובפרט על ציבור בני התורה שהוא דמות יקרה שמכבד ומוקיר תלמיד חכמים בכל הזמנים".

הגר"ש מחפוד ענה בענוותנותו: "ברוך שכיוונתי לדעת גדולים! כבר גיליתי את דעתי בזה", ובירכו זה לזה בברכת שנה טובה ומבורכת, גמר חתימה טובה ואורך ימים ושנות חיים יוסיפו לך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן