הקיץ הגיע - גלו ערנות

ילדה אושפזה בביה"ח אסותא באשדוד לאחר שהוכשה מנחש צפע

אגם מזל בת ה-9 מתגוררת בישוב עזירקם והוכשה בסוף השבוע האחרון בכף רגלה מנחש צפע • ד"ר אביעד רוזנברג: "הקיץ הגיע ואיתו עונת הפעילות של הנחשים, חשוב לגלות עירנות ולהימנע מהרמת אבנים וערמות עצים"
נחש. קרדיט: freepik

אל בית החולים אסותא באשדוד התקבלה בסוף השבוע האחרון אגם מזל בוקובזנה בת ה-9 מהישוב עזריקם לאחר שהוכשה בכף רגלה מנחש צפע.

כף רגלה של אגם בת ה-9 לאחר שהוכשה מנחש צפע

עם קבלתה בבית החולים נראתה נפיחות ברגל ובפנים והיא סבלה מהקאות, נתונים שמצביעים על מעורבות כלל מערכתית ולא רק מקומית. בבית החולים החלו מייד במתן טיפול בנסיוב נוגד ארס הנחש.

הבוקר (ראשון) אגם מאושפזת במחלקת ילדים בבית החולים ומצבה מוגדר קל, והיא צפויה ככל הנראה להשתחרר לביתה כבר בימים הקרובים.

ד"ר אביעד רוזנברג הרופא המטפל טיפול נמרץ ילדים: "הקיץ הגיע ואיתו עונת הפעילות של הנחשים, חשוב לגלות עירנות ולהימנע מהרמת אבנים וערמות עצים. בכל מקרה של הכשה חשוב להימנע מתזוזות מיותרות, ולהגיע בהקדם לבית חולים. בנוסף, כל פרט מידע שיוכל לסייע לנו בזיהוי הנחש יעזור לנו לתת את הטיפול הנדרש".

בר בוקובזה אמא של אגם: "אני רוצה לפנות לכל ההורים: הסבירו לילדים על הסכנות שעלולות להגיע אלינו עם בואו של הקיץ. לשמחתנו, הפינוי המהיר, הזיהוי והטיפול גרמו לכך שתוך מספר ימים השתפר מצבה של אגם, אבל אסור לסמוך על הנס וחובה על כולנו להעלות את המודעות לסכנות שמביא עימו הקיץ ולעשות הכל ולהימנע מהן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן