בתמיכת ראש העיר

יו״ר ועד העובדים מודיעה: שכר הסייעות יוגדל משמעותית

גב׳ איריס נפתלי יו״ר ועד העובדים של עיריית אשדוד הודיעה הבוקר כי לאחר השיח הארוך שהתנהל בנושא הגדלת שכר הסייעות - הדבר צלח, ושכר הסייעות יוגדל משמעותית • כל הפרטים

הישג לסייעות: גב׳ איריס נפתלי, יו״ר ועד העובדים של עיריית אשדוד הודיעה הבוקר כי לאחר דיונים ושיח ארוך יחד עם השלטון המקומי ובתמיכתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, החבר בפורום 15 הערים החזקות – הגיעו לסיום והישגים גדולים לטובות הסייעות בעיר.

״שוב הוכחנו שבשיח, בדיבור והבנות אפשר להשיג הרבה יותר לטובת העובדות והעובדים, ואני גאה כחברת הנהגת ההסתדרות הארצית להיות חלק מהישג הזה יחד עם ד"ר לסרי ולטובת כל הסייעות״ אומרת איריס.

 

במכתבה אמש לסייעות בעיר כותבת יו״ר ועד העובדים:

״שמחה לבשר על הסכם בין האוצר לבין ההסתדרות, המסיים עוול של שנים ומשפר משמעותית את תנאי הסייעות תומכות ההוראה.

עשינו זאת יחד עם השלטון המקומי ובתמיכתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, החבר בפורום 15 הערים החזקות. שוב הוכחנו שבשיח, בדיבור והבנות אפשר להשיג הרבה יותר לטובת העובדות והעובדים, ואני גאה כחברת הנהגת ההסתדרות הארצית להיות חלק מהישג הזה יחד עם ד"ר לסרי ולטובת כל הסייעות״.

 

במכתבה מפרטת יו״ר הועד את ההישגים שהושגו בהסכם:

ההסכם החדש ייכנס לתוקף בחודש הבא (אפריל 2023). הוא כולל את הסייעות המשלבות, רפואיות, סייעות גני ילדים וחינוך מיוחד. מובטחת רפורמה אמיתית ומקיפה לסייעות תומכות ההוראה בתנאי השכר, בתמריצים, בלימודים ובאופק תעסוקתי:

  • שכר בסיס של סייעת חדשה בגני ילדים יעלה מ-6200 שקל ל-7800 שקל (כולל מענק אי היעדרות חודשי בסך 600 ש"ח).
  • תינתן תוספת ותק של 50 ש"ח לכל שנה, ותוספת לימודים בסך 400 ש"ח בכל 3 שנים. סה"כ 4 פעימות לימוד בשווי 1600 ש"ח – מעל השכר הבסיסי.
  • בהסכם דאגו גם לסייעות הקיימות, שתקבלנה תוספות שכר על סך כ-2000 ש"ח, ואף יותר.

בסיום המכתב כותבת: ״אני מודה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד על חודשים ארוכים של מו"מ ממושך ומוצלח, ושמחה כחברת הנהגת ההסתדרות הארצית על ההישג וגם על שיתוף הפעולה הפורה והמצוין עם ראש העיר שלנו ד"ר יחיאל לסרי. אני מודה לו גם על שדחף קדימה כחלק מהיותו מנהיג בפורום 15 הרשויות החזקות בישראל, וכראש עיר הדואג לעובדיו בכל זירה, מקומית וארצית״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן