מסכת ברכות

יו"ר המועצה הדתית בירך את השר והמנכ״ל הנכנסים

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית בירך את השר החדש הרב מיכאל מלכיאלי לתפקיד השר לשירותי הדת וכן את יהודה אבידן שקיבל את תפקיד מנכ"ל המשרד לשירותי הדת

יו״ר המוע״ד הרב עובדיה דהן עם השר הנכנס ח״כ מיכאל מלכיאלי

זמן קצר לאחר השבעתו של חבר הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי לתפקיד השר לשירותי הדת, הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית התקשר לברכו שיצליח ויעלה מעלה בתפקידו וכפי שמכירו ודאי יתרום מכשרונותיו להצלחת כל שירותי הדת לכלל ולפרט.

השר מלכיאלי אשר מוקיר ומכיר את עבודה המבורכת של הרב דהן לאחר שכיהן בעבר כרל"ש במשרד השר ר' דוד אזולאי ז"ל בירך בחזרה את הרב דהן במילים: "תודה רבה ידידי היקר על הברכות והאיחולים אני תפילה שנזכה לקדש שם שמים".

הרב דהן כבר שלח לשר החדש הזמנה לביקור רשמי במועצה הדתית ולראות מקרוב את העשיה המבורכת במחלקות השונות ולחנוך מקוה טהרה ששופץ לאחרונה ונעשה כחדש ממש.

כמו"כ הרב עובדיה דהן התקשר לברך את ר' יהודה אבידן תושב העיר שקיבל את תפקיד מנכ"ל המשרד לשירותי הדת שיזכה לראות ברכה במעשי ידיו, גם יהודה אבידן בירך בחביבות רבה את הרב עובדיה דהן שכתוב העיר מכיר מקרוב את העשיה הברוכה ושימשיך כך עוד ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אהרן החוצניק
1 שנה לפני

חולי כבוד, תאבי בצע וחולי שררה.
ארץ מחורבנת

אשדודי
1 שנה לפני

מעבר לחולה כבוד אין מה עוד לכתוב עליו ועל המשפחה שלו. פשוט מסכנים

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן