חילוקי דעות בעזה

יום ירושלים: חשש בדרום – בארגוני הטרור דורשים ירי רקטות לישראל

על רקע ההתחממות בירושלים, לרגל "יום ירושלים": הג'יהאד האיסלאמי והחזית העממית דורשים להגיב בירי לעבר ישראל. בתוך כך, עשרות מתפרעים התבצרו בתוך מסגד אל-אקצא ודגל חמאס נתלה במקום
דובר חמאס צילום: מתוך טוויטר

עימותים פרצו הבוקר (ראשון) בהר הבית, לקראת קיום מצעד הדגלים בשער שכם לרגל "יום ירושלים". עשרות מתפרעים התבצרו בתוך מסגד אל-אקצא ודגל חמאס נתלה במקום. במקביל, חלק מארגוני הטרור ברצועת עזה דורשים להגיב בירי רקטות לעבר ערי ישראל.

כ-40 רעולי פנים נמצאים באל-אקצא החל משעות הבוקר. כוחות המשטרה פועלים במתחם ובמקביל – עשרות יהודים הגיעו להר הבית.

ח"כ איתמר בן גביר, שעלה להר הבית, אמר: "זה שאנחנו חיים כאן זה מתסיס ומרגיז אותם אז מה, נחזור לאירופה?".

עם סיום סבב העלייה הראשון להר הבית, ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, שיגר מסר לישראל: "מברכים את בני העם הפלסטיני שהגיעו למסגד אל-אקצא. הניסיון של הכיבוש למנוע הגעת מוסלמים למסגד אין משמעו כי לכיבוש יש ריבונות במקום, היא אך ורק פלסטינית".

דובר ארגון הטרור חמאס, פוזי ברהום, שיגר איום ברור: "המערכה שלנו למען ירושלים ואל-אקצא קדושה ופתוחה. לא נעצור עד להשגת המטרות של עמנו – שחרור, שיבה והקמת מדינה פלסטינית שבירתה ירושלים".

המסר שישראל העבירה לרצועת עזה, כאשר גם בשעה זו אף אחד לא יודע כיצד האירוע הזה יתפתח, באמצעות קטאר ומצרים הוא – ישראל תגיב על כל הפרה של השקט, גם אם הכי קטנה. מנגד, בעזה מתייצבים זה מול זה – חמאס מול הג'יהאד האיסלאמי. בחמאס יוצאים מגדרם כדי להתסיס את הגדה, בדגש על מזרח ירושלים. בארגון הטרור קראו לצעירים הפלסטינים לצאת ולבצע פיגועים, להתבצר במסגר אל-אקצא ולמנוע את מצעד הדגלים.

על רקע ההתחממות בירושלים, קיימים חילוקי דעות משמעותיים בין הפלגים, כאשר הג'יהאד האיסלאמי והחזית העממית דורשים להגיב בירי לעבר ישראל – מה שמנוגד לאינטרס של חמאס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן