מרטיט

יום הולדת שנה לכפיר ביבס השבוי בעזה – ההתבטאות הנדירה של הרב פינטו | צפו

"כואב לראות את התינוק כפיר ביבס שבוי בכלא החמאס": בדמעות אדמו"ר הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו נשיא ממלכת התורה "אורות חיים ומשה" הביע את כאבו, בגילי אני לא יכול להילחם אבל אני מתפלל ונותן צדקות עבורם

הרב פינטו שליט״א

האדמו"ר הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו נשיא ממלכת התורה "אורות חיים ומשה" הביע את צערו וכאבו לאחר דרשה שנשא במרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" והתיחס לתינוק כפיר ביבס נ"י שהגיע ליום הולדת לגיל שנה הנמצא בשבי החמאס.

בציון 100 ימים לחטופים בכלל ובפרט לתינוק כפיר ביבס נ"י שהגיע לגיל שנה ולא זכה לחגוג את יום ההולדת לצד משפחתו כבני חורין שהרי גם הם נמצאים בשבי החמאס, הרב דוד פינטו הביע את כאבו בעת שעמד על רגליו בתפילה ובהדלקת נר לצדיקים אמר: שהקב"ה יעורר רחמים על החטופים ובפרט על הילד הקטן הזה כפיר ביבס נ"י, זה ממש דמעות כשרואים את התמונות, שרואים את הילד הקטן, ה' ישמור, זה מעורר רחמים גם על החיילים שה' ישמור אותם על החיילים על כל הפצועים, שהקב"ה ישמור אותם וישלח להם רפואה שלמה.

צפו:

המלחמה עדיין לא נגמרה ומה שיש לעשות, זה להתפלל, אני לא יכול להילחם בגיל שלי, אבל אני יכול להתפלל ולתת צדקות בשביל החיילים, בשביל החטופים, בשביל כל עם ישראל וכולנו יחד צריכים להרבות בתפילות באמונה בהקב"ה ובלימוד התורה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אבי
6 חודשים לפני

נתי מור יוסף אתה בדרך לבית יחד עם חבריך ודי לחכימא ברמיזה….

תושב הרובע
6 חודשים לפני

מוטי כהן הפרחת הסוטה מרחוב חיסדא חתנו של ראש הישיבה הרב שמעון כהן זצוקל
תתבייש לך צא טמא מתוכנו

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן