ערוץ 14 מדווח

חשד: סגן ראש עיריית אשדוד חתם על טופס גמר ללא כל סמכות • הסיפור המלא

על פי הדיווח שפורסם אמש בערוץ 14 סגן ראש העיר שמעון כצנלסון הנמצא בקשר רציף עם קהילה מסיונרית באשדוד חתם על טופס גמר לאותה הקהילה ללא שיש בידיו כל סמכות

עיריית אשדוד ותעודת הגמר שנחתמה ללא סמכות

ערוץ 14 דיווחו על פעולה לא חוקות הנעשתה על ידי סגן ראש העיר שמעון כצנלסון.

על פי הדיווח, כצנלסון הנמצא בקשר רציף עם עמותת בית הלל – עמותה עם פעילות מסיונרית והגדולה ביותר בדרום, חתם לאותה העמותה על טופס גמר ללא שיש בידיו כל סמכות לחתום על טופס שכזה.

תעודת הגמר עליה חתם ללא סמכות

הקשרים עם אותה העמותה מתבררים אכן כחזקים, כפי שדווח בכתבה, כצנלסון עצמו בהודעה שפירסם בפייסבוק כותב על קבלת קהל המתקיימת בלשכתו על ידי אחת המנהלות בקהילת בית הלל.

קשר רציף. מודיע על קבלת קהל ע״י אחת ממנהלת הקהילה המסיונרית

את הקשר ניתן לראות בעוד שלל פרסומים של כצנלסון עם פרויקטים משותפים עם אותה קהילה מסיונרית, ובביקור שקיים עם עם ח״כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) באותה הקהילה, ועוד ביקורים רבים שלו עצמו באותה הקהילה המסיונרית.

כצנלסון וקושניר מתארחים בקהילה המסיונרית

כאמור, ע״פ הדיווח כל זה לא מנע ממנו לכאורה לחתום ללא כל סמכות על ההיתר, מאחר ובשלהי שנת 2021 הוחלף כצנלסון מתפקידו כיו״ר ועדת תכנון ובניה כשהתפקיד הועבר לממלא מקום ראש העיר גבי כנפו, אך כצנלסון כמעט שנתיים לאחר שהודח מהתפקיד חותם על תעודת גמר כביכול הינו יו״ר ועדת תכנון ובניה.

הודח והוחלף מתפקידו לפני כשנתיים

צפו בדיווח המלא שפורסם בערוץ 14:

 

מטעמו של סגן ראש העיר שמעון כצנלסון נמסר:

1. חתימתי על תעודת הגמר חוקית ונעשתה על פי בקשתו של יו"ר ועדת בניין עיר, מ"מ ראש העיר עו"ד גבי כנפו, אשר לא היה באותה תקופה בארץ.

2. ממלא מקומו בתפקיד יו"ר הועדה, סגן ראש העיר הרב יחיאל וינגרטן, לא יכל או לא רצה לחתום על תעודת הגמר. יכול להיות שהיה בניגוד עניינים במקרה הנ"ל.

3. התיק הובא לחתימתי כסגן ראש העיר והממונה על מנהל ההנדסה לאחר שנבדק במנהל ההנדסה על ידי אגף הרישוי ואגף הפיקוח ונמצא עומד בכלל הדרישות המקצועיות כנדרש לפני חתימה של יו"ר הועדה.

4. חתימתו של מהנדס העיר על תעודת הגמר הינה מתאריך 26.10.22 וחתימתי הינה מתאריך 8.11.22. בדרך כלל, מהנדס העיר ויו"ר הוועדה חותמים על טופס גמר באותו יום או בהפרש של ימים בודדים.

5. עיריית אשדוד נותנת שירות לכלל תושבי העיר בכל צורך עירוני, ללא הבדלי דת, גזע, מוצא ומין.

6. במקום לשבח אותי על פועלי למען התושבים, מרגע שהכרזתי על מועמדותי לראשות העיר בבחירות הקרובות, ישנם מתחרים פוליטיים שמנסים לפגוע בי ובשמי הטוב. מועמדים אחרים לראשות העיר מנסים ואני בטוח שגם ינסו להכפיש את שמי ופועלי למען הציבור. אני, לעומתם עומד מאחורי כל העשייה שעשיתי בקדנציה האחרונה.

7. כסגן ראש עיר הממונה על מנהל ההנדסה וכיו"ר ועדת בנין ערים לשעבר חתמתי על מאות, אם לא אלפי תעודות גמר בשנים האחרונות- ביניהן אלפי יחידות דיור בפרויקטים ברחבי העיר, מפעל פיתוח תיירותי אדיר אותו אנחנו מקדמים במקביל בכל רחבי העיר, כבישים וחניות שבנינו ועוד המון פרויקטים נוספים למען התושבים.

לאחרונה מופצים עליי שוב ושוב שקרים בכלי תקשורת ישראליים, שיקבלו בקרוב תביעת דיבה על כמות השקרים שלהם. במקום להפיץ גזענות ובורות כלפי ציבור העולים מחבר העמים, עדיף היה ש"עיתונאים" היו מבררים עובדות (או לפחות מבקשים תגובתי לכתבה שנעשתה עליי) לפני שהם עולים לשידור. בושה למי שמתיימר להיות ערוץ חדשות ועיתונאים שלא פונים אל מי שהם מכפישים ובושה לכל אותם גורמים אינטרסנטיים בעיר שמאכילים אותם בשקרים עם כפית.

כל אותם גורמים, שמפחדים מהעשייה שלי ושל סיעתי ומהעובדה, ממציאים פעם אחר פעם שקרים על מנת למנוע מאיתנו להמשיך לעבוד למען התושבים – עבור החילונים הם אומרים שאני חותם על אישורים לבתי כנסת ועבור הדתיים הם אומרים שאני חותם על אישורים ליהודים מיסיונרים. לכל אותם פוליטיקאים קטנים שמנסים להפיל אותנו אני אומר בצורה חד משמעית – אתם לא תעצרו אותי.

אני פעלתי, פועל ואמשיך לפעול בסמכות ובהתאם לחוק למען תושבי אשדוד ולמען האינטרסים של הציבור הליברלי בעיר ללא הבדל דת, גזע ומין. זה מה שעשיתי כל חיי הציבוריים וזה מה שאעשה בעזרת השם גם מכיסא ראש העיר בעוד חצי שנה.

אני דורש מכל המועמדים הליברליים למועצת העיר לגנות בחריפות את המתקפה הגזענית הזאת על תושבי העיר.

במיוחד אני דורש זאת מאלי נכט, ששנים תומך בארגונים משיחיים.

כל מי שלא יעשה זאת רק יוכיח לי ולכל התושבים שהוא מתואם עם הסיעות החרדיות ולהם יש מטרה אחת – לפצל את הכוחות הליברליים בעיר ולהוביל להכתרת נציגם לכיסא ראש העיר על גבם של תושבי אשדוד החילוניים והמסורתיים״.

 

אלי נכט הגיב אמש לדברי כצנלסון בהודעה שכתב:

שמעון כצנלסון היקר,

הפנו את תשומת ליבי לפנייתך הפומבית אלי, בה אתה מבקש את תמיכתי – אני מבין שאתה עומד כעת בפני מצב קשה הקשור להאשמות חמורות שהושמעו נגדך בערוצי הטלוויזיה המרכזיים 12 ו-14. בגין זיוף חתימתו של יו"ר ועדת הבניין, במיוחד בהתקיים ניגוד עניינים, מה שמהווה עבירה פלילית חמורה.

אני רוצה להאמין באמת ובתמים שחקירת התיק הזה תסתיים בחיוב, ותוכל לסיים בהצלחה את מערכת הבחירות שלך.

אני מאחל לך הצלחה!״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
7 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
7 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם
1 שנה לפני

זיוף חתימה מהסוג הזה לדעתי יכול להכניס אותו ל-5 שנים בכלא. הוא יוכל לצאת לקראת הבחירות הבאות.
כולם יודעים שהוא עשה כאלה דברים כבר כמה פעמים. על חלקם אפילו נתפס בעבר. אז מה חדש כאן?

סיגל
1 שנה לפני

כל מי שמחפש את ההיסטוריה של שמעון כצנלסון בגוגל יודע שהבן אדם עושה את זה סידרתי. זו לא פעם ראשונה ולא האחרונה ואני בטוח שיש גם הרבה יותר מקרים שבהם הוא פשוט לא נתפס.
לדעתי עכשיו הוא סתם סוכן של לסרי שנשלח כדי לשרוף למחנה הליברלי קולות וברור שאין לו שום סיכוי.
מי שלא מאמין, שיבדוק עליו בגוגל ועל הדרך שיענה לי על השאלה למה חתם עם לסרי אפילו לפני ש"ס?

דניאל
1 שנה לפני

שמעון שלנו עשה עבירה פלילית?! אין מצב!
הרי הוא כבר זכה פעמיים במפעל הפיס כשהיה יו"ר מפעל הפיס.
הוא אישר הקמת בית מלון צמוד למסעדה בבעלותו.
הוא שיקר לגבי זה שלא ילך עם לסרי ובסוף היה הראשון שחתם עם לסרי! אפילו לא נתן לאופוזיציה זמן להתלכד. הוא בא עם לסרי ביחד לחרדים. עוד לפני ש"ס ויהדות התורה חתם איתו!
אז מה בדיוק בשמעון כצנלסון לא אמין בעיניכם? בחור זהב.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן