פרסום ראשון

הורי הבנות מאשדוד שנפגעו בתאונה הקשה טוענים: "מדובר בפיגוע לאומני"

על פי ההורים חשד סביר כי הנהג ממוצא ערבי שנהג בפראות על הטיולית לא הקשיב לאזהרת המורות והמלוות וברח מיד לאחר ההתהפכות

זירת ההתהפכות. צילום: איחוד הצלה

כפי שדווח מוקדם יותר, היום אירעה תאונה מרובת נפגעים באתר הבילוי ספידי כיף שבמבוא ביתר.

טיולית של האתר התהפכה מסיבה שלא היתה ידועה בשעת האירוע.

אחד ההורים מספר לחרדים אשדוד על הרגעים שעברה ביתו שנפצעה ביחד עם המורות והמלוות:

"הבוקר (שני) יצאו בנות מהכיתות ג' ד' מבית הספר בית יעקב שברובע ז' לטיול בספידי כיף, כעשר בנות עלו על קרון נגרר ועשו מסלול בשטח, הנהג שהינו ערבי נהג במהירות מופרזת והתלמידות צעקו לעברו שיאט את הנסיעה, אך שידר שהוא עצבני ורק הגביר את המהירות וכשהגיע לכיכר קטנה, במקום להאט עשה סיבוב במהירות בכוונה תחילה וכך הוא קפץ ומיד ברח מהמקום, המשטרה שהגיע במהירות לזירה פתחה בנרדף אחריו ועצרה אותו לא הרחק מהמקום, כל העגלה עם הבנות התהפכה כשהבנות כולן צורחות בהיסטריה ומתייפחות בבכי.

התלמידות זעקו לעזרה ומיד הזמינו את כוחות ההצלה, תוך כדי גילו שמוט הברזל המחבר את העגלה מרסק את רגלה של אחת הבנות, מיד עזרו לחלץ אותה מהברזל."

 

צוותי רפואה של "איחוד הצלה" מביתר הגיעו במהירות למקום והחלו בסיוע ראשוני ובעזרה לבנות שעפו בעוצמה תוך כדי שהרכב התהפך, ונתנו עזרה ראשונה במקום, לאחר מכן הגיעו שלושה אמבולנסים של מד"א ופינו כעשרה בנות יחד עם שלושה מורות שהתלוו אליהן לבית החולים הדסה עין כרם כשהן במצב קל עד בינוני.

בחדר המיון בבית החולים הבנות התקבלו במהירות ותוך כדי אחת הבנות נשלחה בדחיפות לחדר ניתוח בעקבות שברים פתוחים בידיה וברגלה.

כעת הבנות כולן בחדר המיון כשבגדיהן קרועים ומלוכלכים, וכולן חבושות בתחבושות ועם סימני מכות קשים בפנים בידים וברגליים."

ההורים יחד אמורים להגיש תלונה במשטרה על המחדל הנורא שבנס יצאו עם פגיעות יחסית קלות עד בינוני אבל הפחד הוא בעתיד להגיע למקום כזה בו מעסיקים כאלה המפקירים את הבאים לאתגרים וליהנות מאטרקציות.

יצויין כי הטיול מיד הופסק ושאר הבנות עלו לאוטובוס עם המורות וחזרו מיד לאשדוד כשהבנות אחוזות בטראומה ובוכות כל הנסיעה עד לאשדוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן