חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מחדל?!

חסימות כביש 4 בלילות האחרונים – יוצר פקקי ענק באזור

תקלות רבות מול יישומון WAZE שלא מתעדכן בחסימות רק לאחר זמן רב

מפת החסימות

כפי שדיווחנו על חסימת כבישים באזור אשדוד – ובראשם כביש 4 בימי שלישי ורביעי בשעות הלילה למשך השבועות הקרובים בעקבות העברת שנאי ענק מנמל אשדוד לתל אביב – ביומיים האחרונים נחסמו הכבישים כמתוכנן.

מדיווחים ופניות רבות של תושבים שהגיעו לידי 'חרדים אשדוד' עולה תמונה של פקקי ענק באזורי החסימות, וטענות רבות כי יישומון WAZE לא מתעדכן עם חסימות הכבישים רק לאחר זמן רב – דבר הגורם לנהגים להתקרב לאזורי החסימות וכך נוצרים פקקי הענק.

חיים בשיחה ל'חרדים אשדוד': "אמש נסעתי מחתונה באזור המרכז חזרה לאשדוד – לפני הכניסה לכביש 4 הוויז לקח אותי כל הזמן דרך כביש 4, למרות שידעתי ושמעתי על חסימות כבישים צפויים בשעות הללו, ולמרות כל הניסיונות שלי בוויז לחפש מסלול אחר לא דרך כביש 4 – לא צלחו, וכך אני מוצא את עצמי עומד בפפקי ענק בכניסה לכביש 4, למרות שכבר הכביש כולו חסום. נסיעה של 35 דקות ארכה לי למעלה משעה ורבע. אם רק היו דואגים לדווח בוויז על סגירת וחסימת הכביש – הייתי מקבל מסלול שונה דרך כביש 42 וחוסך לעצמי למעלה ממחצית השעה".

חשוב לציין כי במשטרה ובחברת נתיבי ישראל עדכנו ימים רבים בכלל האמצעיים על חסימות הכבישים, ואף קראו לנהגים טרם יציאתם לדרך להתעדכן ב-יישומון WAZE, אך כאמור בהתעדכנות מול הישומון לא מתקבלת תמונת המצב כפי שהיא. "אם רק היו דואגים מיד עם חסימות הכבישים לעדכן בוויז – הכל היה נראה אחרת" מסיים חיים.

אולי יעניין אותך

העברת שנאי הענק אמש בכביש 4. צילום רחפן: נתיבי ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
לְשָּׁנָה הַבָּאָה לֵישֵׁב בְּסֻכַּת עוֹרוֹ שֶׁל לִוְיָתָן
לְמַֽעַן גָדְלָֽךְ וְתִפְאַרְתָּֽךְ
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן