פרסום ראשון

חותך בכביש – חוסם ומכה בעוצמה: תיעוד מחריד מהתקיפה האלימה נגד חרדי תושב אשדוד | צפו

בהמשך לסיפור אותו חשפנו ב׳חרדים אשדוד׳ אודות אברך שהותקף בברוטליות בכביש. כעת אנו מפרסמים בפרסום ראשון כי הנהג התוקף אותר על ידי המשטרה, נעצר וכעת הוגש כנגדו כתב אישום. | התיעוד הבלעדי

לפני שבוע חשפנו ב׳חרדים אשדוד׳ את המקרה של האברך שהותקף בברוטליות קשה במהלך נסיעה ברובע ו׳ באשדוד.

האברך שאיבד את ההכרה ופונה לבית החולים התראיין לאתר ׳חרדים אשדוד׳ וסיפר על התקיפה אותה חווה ״נסעתי כאשר רכב צופר לי כל הזמן, כאשר פניתי שמאלה (לרח׳ מילמן) עקף אותי במהירות, וכשפתחתי את החלון לשאול ולברר מה רוצה החל להלום בי מכות נמרצות בפנים״.

כעת אנו מפרסמים, כי המשטרה איתרה את הנהג התוקף, הוא נעצר ואף הוארך מעצרו בבית המשפט, כאשר הבוקר הגישה המשטרה כתב אישום חמור כנגדו.

בנוסף אנו מפרסמים בפרסום ראשון את תיעוד התקיפה כפי שנקלט במצלמות:

כאמור, כתב אישום חמור הגישה המשטרה כנגדו, בין היתר בעובדה כי הנהג התוקף היה ׳נהג חדש צעיר׳ – פחות מ-3 חודשים מאז שקיבל את רשיון הנהיגה וללא שנסע איתו מלווה כנדרש בחוק.

על פי כתב האישום: ״נהג הנאשם ברכב בקלות ראש או ברשלנות או במהירות שיש בה בנסיבות המקרה סכנה לציבור״.

שלושה סעיפי אישום מוגשים בכתב האישום: תקיפה הגורמת חבלה ממש, נהיגה בקלות ראש, ונהג חדש צעיר ללא מלווה.

בהודעת המשטרה נכתב:

ראשיתה של חקירת המשטרה בתחנת אשדוד בתאריך ה 25.3.24, עת שהוזעקו השוטרים לרחוב מילמן בעיר בעקבות דיווח על אירוע אלימות בכביש, במהלכו בזמן שהקורבן פנה שמאלה עם רכבו, עקף אותו הנאשם תוך שהוא עולה עם גלגלי הרכב על אי התנועה, חוסם את דרכו וניגש אל חלון רכבו שם תוקף אותו בפניו באגרופים ולאחר מכן נמלט מהמקום. הקורבן שנזקק לטיפול רפואי בשל החבלות פונה לבית החולים.

במסגרת התכנית 'ZERO' – אפס סובלנות לעבירות אלימות הפועלת במרחב לכיש, חוקרי המשטרה ביצעו במהירות מגוון פעולות חקירה, והצליחו בסיוע מוקד רואה עיריית אשדוד, לאתר תיעוד של מקרה התקיפה, וכן הצליחו להתחקות אחר זהות הנאשם, תושב אשדוד כבן 23, שאף נמצא כי הנו נהג חדש, ובמועד התקיפה נהג לבדו ללא מלווה כחוק.

הנאשם נעצר לחקירה שבמהלכה הוטחו בפניו הראיות, ועם סיום גיבוש התשתית הראייתית, הגישה נגדו חטיבת התביעות המשטרתית בלכיש, כתב אישום בגין אישומים של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, נהיגה בקלות ראש ונהג חדש צעיר ללא מלווה.

קורבן התקיפה עודכן על מעצר הנאשם וכן על הגשת כתב האישום נגדו.

כתב האישום המלא:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
גוזי
3 חודשים לפני

טוב מאוד כל כלב ידע שיבוא יומו

יאיר
3 חודשים לפני

כל הכבוד.צריך לתפוס את כל העבריינים

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן