הבוס החדש

חבר המועצה הרב שטרנפלד ביקש לבחון את תיעדוף עבודות התשתית בעיר

תיק האחזקה הגיע בקדנציה זו לידיה של אגודת ישראל, שכהרגלה מתכוונת לשדרגו ככל שניתן לטובת תושבי העיר, היום התקיימה פגישה משמעותית בנושא בלשכת סגן ראש העיר ויו"ר הסיעה הרב יחיאל וינגרטן | כל הפרטים
הרב שטנרפלד בפגישתו

מנהל אגף התפעול שלמה רוטנברג נצפה היום, בפעם המי יודע כמה, בלשכתו של סגר"ע הרב יחיאל וינגרטן. הפעם התלווה לפגישה הממונה החדש של אגף האחזקה, הרב אברהם יונה שטרנפלד.

בעירייה מגדירים את הפגישה כ"משמעותית" לעבודת האגף, כאשר יש לציין כי אגודת ישראל קיבלה בקדנציה זו לידיה את תיק האחזקה, תיק עם היקף השפעה גדול על חיי התושבים בעיר ואיכות החיים, מאחר והוא מרכז את כלל עבודות התשתית ברחבי העיר.

נציגי אגודת ישראל שחדורים במוסר עבודה גבוה ומחויבות לתושבים, מבקשים לשדרג את האגף ככל שניתן לטובת התושבים. במסגרת זו נועדו היום בלשכתו של וינגרטן, הממונה הרב שטרנפלד יחד עם מנהל אגף התפעול שלמה רוטנברג, כדי לבחון את תיעדוף עבודות התשתית בעיר ואת פריסת תכניות העבודה השונות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
4 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
4 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שלמה
1 חודש לפני

נציגים שבאו לעבוד. שאפו

חיים
1 חודש לפני

הרב שטנפלד הוא צדיק אמיתי במשך שנים הוא עוזר ונותן את כל כולו לכל מי שנזקק לעזרה ובפרט טטיפל בהרבה בעיות של בחורים ומשפחות….

מרדכי
1 חודש לפני

כל הכבוד לנציג שדואג לגשמיות של התושבים שלא על חשבון הרוחניות

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן