המלחמה על השבת

חבר הכנסת טסלר נגד רשות שדות התעופה ומשרד התחבורה

חבר הכנסת יעקב טסלר (אגודת ישראל) תושב אשדוד במכתב חריף לשרת התחבורה מירב מיכאלי על המכרז שפירסמו ברשות שדות התעופה לעבודה כולל בשבתות

ח"כ יעקב טסלר (אגודת ישראל) שלח היום מכתב חריף וזועם נגד המכרז שפירסמו ברשות שדות התעופה לעבודה הכולל עבודה בשבתות השם ישמור.

במכתבו כותב טסלר: "אתמול פורסם כי במכרזי רשות שדות התעופה לקליטת עובדים חדשים, נדרשים העובדים להתחייב לשבעה ימי עבודה בשבוע, כתנאי סף להתקבל לעבודה. שומרי שבת שהגישו הצעות וביקשו שלא לעבוד ביום השבת, נדחו על הסף".

וממשיך במכתבו: "מבלי להתייחס לחרפה בו גוף רשמי במדינת ישראל דורש מיהודים לחלל שבת כתנאי להעסקה ומבלי להיכנס להיבטים החוקיים הבעייתיים העולים מהליך מיון זה, מדובר באפליה חמורה של שומרי שבת ובמתן העדפה בקבלה לעבודה למחללי שבת על פני נוטריה".

עוד כותב הח"כ האשדודי: "חלק ניכר מהציבור בישראל הוא שומר שבת והדרתו מראש מלהתקבל לעבודה בגוף ממשלתי, אינה יכולה להתקבל על הדעת. מה גם, ההחלטה תמוהה שבעתיים נוכח מצוקת העובדים החמורה עימה מתמודדים ברש"ת והדרה מראש של אחוז ניכר מהאוכלוסייה מלהתמודד על משרות אלו לא תסייע בגיוס עובדים חדשים".

ומסיים את מכתבו: "כולי תקווה כי מדובר בשגגה ולא במדיניות חדשה והיא תתוקן באופן מיידי".

חברי כנסת חרדים רבים הגיבו במכתבים זועמים לשרת התחבורה בדרישה לעצור במיידית את המכרז, ולהכניס את האפשרות לעובדים שומרי שבת גם להצטרף לאפשרות לעבודה ברשות שדות התעופה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן