ריח בחירות

מחפשת בקטנות: חברת המועצה גלבר התאמצה ומצאה על מה לתקוף את ראש העיר

בפוסט שהעלתה חברת המועצה מהאופוזיציה מקנטרת גלבר על לא פחות מאשר... גודל הכתב במודעות שפורסמו בתחנות האוטובוסים על המהפך בתחבורה הציבורית בעיר • גורם המעורב במהפך התח"צ ל'חרדים אשדוד': "מתגובתה אנו למדים על הצלחת הפרויקט"

מודעת הפרסום שעוררה את זעמה של חברת האופוזיציה גלבר

חברת מועצת העיר מהאופוזיציה הלן גלבר יוצאת שוב נגד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על המהפך שמוביל בחודשים האחרונים בשיתוף משרד התחבורה על התחבורה הציבורית בעיר.

בפוסט שהעלתה רוטנת גלבר:

"כאילו לא די בכך שפרויקט התחבורה הכושל של אשדוד הפך ללעג בכל הארץ, ומזוהה ככישלון הכי גדול של לסרי, כולל ע"י מבקר המדינה, עכשיו מוסיפים חטא על פשע ותולים בתחנות האוטובוס לוחות של מפות הקווים, אבל באותיות בגודל חצי נמלה שלא ניתנות לקריאה, והעיקר לצאת מידי חובה".

"תושבים לא מצליחים לקרוא ובטח לא להבין את פירוט הקווים הבלתי נראה, והם רק כועסים יותר כשהם מתבוננים בלוחות הבלתי מפוענחים האלה".

"עוד בזבוז של אלפי שקלים על חשבון משלם המסים על דבר שאינו מועיל בכלום, בדיוק כמו פרויקט התחבורה כולו!".

"במקום לצמצם את הנזק התחבורתי שכבר נגרם, רק מגדילים אותו ע"י הוצאות כספיות נוספות וחסרות ערך… אז שלא נהיה מופתעים מכל הזעם והתסכול של התושבים כלפי העירייה וראש העיר, שבא לידי ביטוי ברשתות החברתיות. לכולם נמאס מרצף הכישלונות שניכר בכל תחום כמעט. מגיע לאשדוד הנהגה מיטיבה ובונה, ולא כזאת שרק הורסת כל חלקה טובה".

גורם בעיר שהיה מעורב בכל התהליך אומר ל'חרדים אשדוד' בתגובה לפוסט שהעלתה גלבר:

"לפי תגובת חברת מועצה מהאופוזיציה, אנו למדים על הצלחת הפרויקט, וריצוי התושבים".

"לפי התגובות שנשמעים מהתושבים מכל רחבי העיר עולה שבשינוי האחרון הצליחו להגיע לריצוי התושבים. ולא זה אף זה, השינוים בוצעו לאחר מחשבה רבה של חודשים רבים לאחר שעברו ולמדו את תלונות התושבים".

"לגבי טענתה, המפות טקסט שעל גבי התחנות היא אחת מתוך שאר הפרסומים. כשמפה זו מספרת את המסלולים של כלל הקווים בעיר, גם לא מהתחנה הרלוונטית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
2 שנים לפני

חחחח
זה השיא הקטנות של הלן

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן