נְקוֹם נִקְמַת דַּם עֲבָדֶיךָ

זכור אל תשכח: החרדים שנרצחו השנה בפיגועי טרור

לרגל יום הזיכרון - 'חרדים אשדוד' חוזר לרגעי האבל בשנת תשפ"ב: הבחור אליהו דוד קיי הי"ד שנרצח בפיגוע ירי בירושלים, הרב משה קרביצקי הי"ד שנרצח בפיגוע בבאר שבע, הרב אבישי יחזקאל הי"ד והרב יעקב ישראל שלום הי"ד שנרצחו בפיגוע בבני ברק
החרדים שנרצחו בפיגועי טרור בשנת תשפ"ב

לרגל יום הזיכרון, בו ישראל מציינת את נפילתם של חללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה לאורך כל שנות היישוב החדש בארץ ישראל, 'חרדים אשדוד' חוזר לרגעי האבל במהלך השנה שחלפה ומביא סיקור על החרדים שנרצחו בפיגועים.

– בי"ז בכסלו תשפ"ב נרצח הבחור אליהו דוד קיי הי"ד, בן 26, בפיגוע ירי נורא בעיר העתיקה בירושלים. אלי היה בדרכו לעבודתו בכותל עם תפילין בידיו וכן ליקוטי שיחות של חב"ד, וכך הוא נרצח ביריות של המחבל המתועב. לפרנסתו עבד אליהו דוד הי"ד ברחבת הכותל המערבי וכמדריך בהסברה במנהרות הכותל. אלי הי"ד בן להוריו תושבי העיר מודיעין לאחר שעשו עלייה בשנה האחרונה מדרום אפריקה, אביו ר' אבי קיי מחסידי חב"ד ביהונסבורג.

– בי"ט אדר ב' תשפ"ב נרצח הרב משה קרביצקי הי"ד בפיגוע נורא בבאר שבע, שבו נרצחו ארבעה בני אדם הי"ד. הרב משה היה נשוי ואב לארבעה ילדים. המנוח היהחבר בקהילת חב"ד בעיר באר שבע, פעל במשך שנים כאחד משלוחי חב"ד בעיר וניהל את בית הכנסת בשכונת נחל בקע בעיר. בנוסף, ניהל את בית התמחוי בשכונה מטעם 'כולל חב"ד', בו סעדו מידי יום קשישים רבים ונזקקים.

– בכ"ו אדר ב' תשפ"ב נרצח הרב אבישי יחזקאל הי"ד, בן 29, פיגוע הירי הנורא בשכונת פרדס כץ בבני ברק, בו נרצחו ארבעה בני אדם. הרב יחזקאל הי"ד נורה מתחת לביתו על ידי המחבל, בזמן שירד עם בנו הפעוט לטיול על מנת להרדימו. הוא הותיר אחריו אלמנה ותינוק כבן שנתיים.

– בכ"ו אדר ב' תשפ"ב נרצח הרב יעקב ישראל שלום הי"ד, בן 36, בפיגוע הירי הנורא בשכונת פרדס כץ בבני ברק, בעודו נוהג ברכבו. המנוח התגורר ברחוב ביאליק 10 בפרדס כץ בבני ברק, על פי העדויות הוא היה קרוב לביתו. עת פנה עם רכבו מרחוב השניים לרחוב ביאליק, הוא נרצח מירי של המחבל המתועב. הוא הותיר אחריו את אמו האלמנה מרת זהבה שתחי', אחיו ואחיותיו, רעייתו שתחי' וארבעה ילדים.

אָבִינוּ מַלְכֵּנוּ נְקוֹם נִקְמַת דַּם עֲבָדֶיךָ הַשָּׁפוּךְ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן