השאיר אבק

זה האשדודי המדורג ביותר ב"טוויסט" שהשאיר את המתחרים מכל הארץ בהלם

עולם הסטטוסים בווטסאפ הפך כבר מזמן לכלי ופלטפורמה שיווקית נחשקת במגזר החרדי והדתי. אושיות הרשת ובעלי העסקים נלחמים על כל צופה ומספר טלפון שיעלה את החשיפה שלהם, וזאת מלחמה לא קלה מכיוון, שכדי שיצפו לנו בסטטוס, חייב שגם בעל הסטטוס וגם הצופה ירשמו אחד השני בספר הטלפונים שלהם. והדירוגים המעניינים ביותר, זה כבר סיפור אחר לגמרי.

Freepik

בחברת "טוויסט" פיתחו מגוון כלים לציבור החרדי והדתי שיתן לבעלי עסקים ומפורסמים חשיפה גדולה יותר בווטסאפ שהרי, החשיפה בווטסאפ תלויה ברשימה של מסרי הטלפון של שני הצדדים. לא משנה כמה אתה מענין ואיך הקטלוג שלך מושקע, אם המספרים לא יהיו רשומים בספר הטלפונים, פשוט לא יראו אותך.

ולכן, כדי להגדיל את החשיפה פיתחו בטוויסט פלטפורמה שרושמת אוטומטית את מספרי הטלפון של הצופים שמעוניינים לצפות בסטטוסים למינהם שרשומים לשירות.

מעבר לכך, דרך הפלטפורמה הזו, תוכלו גם למצוא באופן אוטומטי את האיש שמעניין אתכם וגם למצוא סטטוסים אחרים לפי תחומי עניין ולפי הדירוגים שהצופים של אותו אדם דירגו אותו. ככל שהדירוג גבוה, מן הסתם שהוא יותר איכותי ומענין.

 

פלטפורמת טוויסט

ולענייננו,

פלטפורמת הדירוגים קיימת כבר מספר חודשים ומי שהגיע לראש הרשימה בפער הוא האשדודי המוכר לכולנו עוד מהכתבות הקודמות כאן וכאן . דניאל אשוש מ"הגמ"ח של אשוש"

 

דניאל אשוש

 

נכון לכתיבת שורות אלו, אשוש עבר את רף ה7000 דירוגים ונמצא במקום הראשון כשהוא משאיר לבא בתור אחריו פער גדול.

 

 

שאר המתמודדים שחלקם הגדול מפורסמים ואושיות רשת מוכרים מכל הארץ, הגיעו גם הם למספר אלפים של דירוגים די גבוה אבל לא כמו הגמ"ח של אשוש.

בחברת "טוויסט" מספרים ל"חרדים אשדוד", שעניין הדירוגים לא רק בא ומעיד על טיב הסטטוס בשביל הצופה אלא, גם בשביל הלקוחות שזה מוכיח להם, שלא רק שיש הרבה צפיות אלא גם מעיד על כך שמדובר בצופים פעילים שיודעים ומרגישים צורך באינטראקציה עם המפרסם וזה מעיד הרבה.

 

הדירוג של העשירייה נכון להיום:

 

כמות הצפיות מתוך הגמח של אשוש:

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

מלך. תצליח בכל מעשה ידיך. תראה ישועות ושמחות גדולות בקרוב🙏🙏❣️❣️

אלי לחיאני
1 שנה לפני

יש לנו את הזכות הגדולה בעירנו אשדוד שזכינו לאדם כזה יקר שבזכות החסד הגדול שלו אלפי מישפחות נעזרות בו.. וכל זה ללא שום תמורה.. והכל במסירות נפש עצומה למען הכלל והפרט..
ועל חשבון זמנו הפרטי..
יתן הקב"ה לאיש היקר הזה אושר ובריאות ושמחה לו ולכל מישפחתו..
הייתי רוצה עוד להוסיף המון על האישיות האצילה הזו. אך אין לי רשות מצידו לספר..כי הוא איש צנוע ועניו מאוד..
יברכך ה וישמרך אח וחבר אהוב

ציקו
1 שנה לפני

כול הכבוד לך דניאל היקר אשריך צדיק
איזה שמחה אתה עושה בעולם איזה מצוות .
אמן ירבו כמותך בישראל

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן