יש כבוד

והיוזמה הזוכה בכנס הביאנלה: רשת הגנים תהילה לדוד – אשדוד

בכנס מוצגים יוזמות מגני ילדים ובתי ספר מ-48 מדינות החברות ב-OECD | מ"מ וסגרע"ה אמסלם מברך על הזכייה

במסגרת כנס החינוך השנתי של מדינות ה-OECD בשיתוף יריד החדשנות החינוכית הישראלי שהתקיים היום בבניני האומה בירושלים הוצגו מעצבי עתיד החדשנות בחינוך לצד יוזמות חינוכיות מגני ילדים ובתי ספר מ-48 מדינות החברות ב-OECD – זכתה יוזמת "גן – ים" של גני "תהילה לדוד – מפי עוללים" מאשדוד להיבחר מתוך אלפי יוזמות שנשלחו להנהלת הכנס והוצגה לבאי הכנס בנוכחות מנכ"לית משרד החינוך הגב' גלית שטאובר.

ממלא מקום וסגן ראש העיר אבי אמסלם (ש"ס) מברך על הזכייה: "כבוד גדול ויישר כח עצום על הזכייה ביוזמת 'גן – ים', לגן הזוכה 'תהילה לדוד' – מפי עוללים בניצוחה של הגננת המסורה הגב' בת שבע מזרחי, למנכ"ל מוסדות 'תהילה לדוד' הרב אלירם כהן על עשיה ונתינה ללא לאות, למנהלת הגנים הגב' אילה אזולאי על הובלת היוזמה המרשימה, על נתינה ודאגה ועל שיתופי פעולה שהובילו לזכייה, למפקחת משרד החינוך, הגב' רותי אמסלם ולמדריכה הגב' יעל חריר על העשייה הברוכה וההובלה בתבונה רבה עד לזכייה המיוחלת". אמסלם חותם את ברכתו ב"תודה מיוחדת למנהל האגף לחינוך תורני בעירייה הרב רפאל עמר על הסיוע הנדרש והאוזן הקשבת ועל עשיה אינסופית במסירות רבה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן