מעקב ׳חרדים אשדוד׳

התנים משוטטים באשדוד – בעירייה מגיבים לפרסום ומביאים טיפ להתמודדות

הפננו מספר שאלות לעיריית אשדוד: מדוע משוטטים התנים בלב הרובעים? כיצד ניתן למנוע את הסתובבותם בחצר הבית? כיצד יש לפעול בהיתקלות עם תן? • בעירייה השיבו להכל

התן שהסתובב בשעות הלילה אמש באשדוד

הבוקר פירסמנו תיעוד והבאנו את מצוקת תושבי אשדוד על תנים שמסתובבים ברחבי אשדוד בשעות הלילה בחצרות הבתים באין מפריע.

בעיריית אשדוד מציגים ל׳חרדים אשדוד׳ את ההסבר שלשיטתם מביאים את התנים להסתובב בעיר, ומה ניתן לעשות בכדי למנוע את הסתובבותם בחצר הבית. 

״תופעת בעלי החיים המשוטטים במרחבים עירוניים אינה ייחודית לאשדוד והיא מאפיינת אזורי בנייה ופיתוח של המרחב העירוני״, אומרים בעירייה ל׳חרדים אשדוד׳, וממשיכים: ״מדובר בחיות בר כהגדרתן בחוק וכל פעילות הקשורה במרחב מחייתן נעשית ע"י רשות הטבע והגנים (הרט"ג) ו/או באישורם״.

מדוע הם מסתובבים בלב הרובעים?

בעירייה מסבירים: ״באשדוד, לאור הבנייה המואצת והשתלטות על שטחי המחייה שלהן (הרובע המיוחד, רובע לכיש החדש, פארק ההייטק החדש…), בעלי החיים נדחקים לאזורי המגורים בחיפוש אחר מזון״.

כאשר נתקלים בחיה כזו, מה לעשות? וכיצד ניתן למנוע את הסתובבותם בחצר הבית?

״ככלל אין הם מהווים סכנה אך יש לשמור מרחק, לא להציק ולא להתגרות בהן. יחד עם זאת, כפעולת מניעה, מומלץ להקפיד על ניקיון האזור, אי האכלה וסגירת פחי אשפה על מנת לצמצם חשיפה למקורות מזון״.

לסיום אומרים בעירייה ל׳חרדים אשדוד׳: ״מקובל שתהיה התערבות רק במקרים נקודתיים כמו בעל חיים פצוע או מאורות בשטחי בית ספר. בשאר המקרים הטיפול הוא ע"י הרט"ג כאמור. בכל מקרה שבה בעל החיים מפגין התנהגות חריגה, בחיית בר פצועה או לכודה, יש לפתוח פניה במוקד העירוני או לדווח למוקד טבע של חיות הבר 3639*״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
חבר
1 שנה לפני

טיף להתמודדות תפסיקו להרוס את שטחי המחיה הטבעיים שלהם תמורת כסף שאתם מקבלים במעטפת ואז כולאים אותנו למשכנתאות על ריבית משתנה בהתאם לצרכים הפרזיטים שלכם

מושיק
1 שנה לפני

כמדומני שמדובר בשועל
ואם בשועלים עסקינן עדיף להתקל בכזה מאשר לשועל על שתיים
כמו…….

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן