"הייתי בהלם"

התינוק הערבי היה בסכנת חיים; החרדית הצילה אותו • האבא בשיחה ל'חרדים אשדוד'

קידוש ה' בבית החולים אסותא אשדוד: תינוק ערבי שהיה בסכנת חיים קיבל תרומת חלב מאישה חרדית • האבא, מהמגזר הערבי תושב אשדוד ל'חרדים אשדוד': "פתאום אמרו לי שיש אישה חרדית שמסכימה לתרום, כולי הייתי בהלם"
ביה"ח אסותא אשדוד

תקרית מעניינת התרחשה במהלך הלילה בבית החולים 'אסותא' בעיר אשדוד, כאשר תינוק טרי שנולד לאימא מהמגזר הערבי, זכה לטיפול מסור מאישה חרדית ששהתה גם היא בבית החולים.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי אם התינוק, המשתייכת לחברה הערבית, הייתה מאושפזת במהלך הלילה במחלקת טיפול נמרץ לאחר שילדה שלישייה, שתי בנות ובן.

במהלך הלילה נאמר לבעלה כי במידה והתינוק לא יאכל חלב אם, הוא יהיה בסכנת חיים. אבי התינוק חיפש מישהי שתוכל לטפל בילד ולהאכיל אותו, אך לנוכח השעות הבלתי שגרתיות הללו הוא לא הצליח לאתר אישה במסדרונות בית החולים.

כעבור זמן מה, אישה חרדית ששמעה כי תינוק טרי חייב עזרה, נרתמה למשימה והסכימה לתרום חלב לתינוק הערבי.

אבי התינוק, יוסוף מטר, תושב אשדוד ובעל תעודת זהות כחולה, סיפר ל'חרדים אשדוד' כי הוא היה חסר אונים כאשר שמע כי הילד עלול להיקלע לסכנת חיים.

"פתאום אמרו לי שיש אישה חרדית שמסכימה לתרום", תיאר הבעל ל'חרדים אשדוד', "כולי בהלם הייתי". עוד הוא אמר כי אותה אישה שתרמה אפילו לא הגיעה להזדהות או לבקש הוקרה על המעשה האצילי שעשתה ועל כן אני רוצה לנצל את הבמה הזאת ולהודות לה מכל הלב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן