רשלנות פושעת:

התיישב לאכול זנח את הנשק מאחוריו וכמעט גרם לאסון

בעיצומה של סערה ביטחונית, התיישב חייל בסדיר לאכול באחד הקניונים בעיר כשהוא שם את נשקו האישי עם המחסנית הרחק מאחורי גבו. ילד שעבר במקום כמעט והרים את הנשק דבר שיכול היה להסתיים באסון • כל הפרטים 》》》

רגע לפני האסון. הנשק זרוק על הרצפה. צילום: חרדים אשדוד

תמונה כזו לא רואים בכל יום, בעיצומו של מצב ביטחוני רעוע מאוד כשילדים קטנים רצים מסביב, התיישב חייל צה"ל לאכול באחד הקניונים בעיר, הניח את נשקו האישי מאחוריו כשהמחסנית צמודה לנשק, תוך עבירה על כל כללי שמירת הנשק והחל לאכול ולשוחח עם חבריו.

לאחר כרבע שעה שהנשק מונח לכל דורש, עבר במקום ילד שהתקרב לעבר הנשק להרים אותו וכמעט שנגרם אסון. החייל שסוף סוף הבין מה עשה נבהל ולקח את הנשק תוך כדי שהוא מתנצל.

מדובר פה על הפקרת נשק לכל דבר ועניין שהעונש על עבירה כזאת יכול להגיע לעד 3 שנות מאסר. בתקופה שבה הפיגועים נגד אזרחים וחיילים מרימים את הראש, בקלות יכל לעבור שם מחבל ובלי להתאמץ לרסס את באי הקניון, שלא לדבר על הילד שכמעט החזיק בנשק ויכול היה לגרום לאסון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

הזוי

גבי
1 שנה לפני

יואו. מסוכן!!!!

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן