סכנה קיומית

התוכנית של כצנלסון וסרי: חנויות חזיר, מיסיון ורמיסת השבת

סניה כצנלסון ידוע מזמן כאויב הדת והחרדים בעיר. אולם הפעם גם החילונים בעיר מרגישים סכנה מפני האיש שצירף אליו את ברק סרי הפגוע מכך שש"ס ואגודת ישראל לא תמכו בו והחליט לכאורה לנקום בדרך יצירתית: חבירה לאיש שיפתח חנויות חזיר ושמספר 4 שלו מנהלת קהילה מיסיונרית, העוסקת בשידול לאמונה בישו, ונשואה לכומר.

Freepik

 

דע את האויב גרסת אשדוד: עימותים רבים וסוערים ידעו הדתיים, החרדים והמסורתיים ואפילו חילונים שהתנגדו להפיכת העיר אשדוד למוסקבה, מול סניה כצנלסון, האיש שמתיימר להיות ראש עיר ולו עבר הרסני מול היהדות בעיר, כשלא פעם הזהיר מהשתלטות דתית על העיר בשעה שכולם חיו פה בהרמוניה מופלאה עם כבוד הדדי.

אולם הפעם גם החילונים בעיר חוששים מהאיש שמנסה לעקוף את אלי נכט בקיצוניות שלו כשבראיון שלו לפני יומיים לאחד מכלי התקשורת בעיר נשאל כצנלסון מה המדיניות שלו ושל ברק סרי ענה כצנלסון כי "לא יפתח חנויות חזיר ברובעים החרדים" מה שאומר שבשאר הרובעים בעיר בהם גרים בהרמוניה, דתיים חילונים ומסורתיים יפתח כצנלסון חנויות חזיר רחמנא ליצלן.

סניה כצנלסון

לא בטעות אמר כצנלסון "ברובעים החרדים" כי כשנשאל לגבי השבת ענה "לא אאפשר שהשבת תהיה סגורה באשדוד" כאן לא סייג כצנלסון מה שמעיד על רצונו לרמוס את קדושת השבת בכל העיר! ועוד מעיד שלא במקרה בעניין החזיר אמר "ברובעים החרדים" ולא אמר "באשדוד".

 

מתוך הראיון עם כצנלסון ביום חמישי האחרון באתר אשדוד 10

 

אל תתפלאו על רצונו של כצנלסון לרמוס את השבת ברובעים החרדים, בשנת 2018 כבר העלה לסדר היום במועצת העיר הצעה לפתיחת כבישי רובע ז בשבת ואיים לשבור מחסומים בעצמו, הצעה יומרנית לאדם בן 73 (בזמנו) אולם מעידה על מסוכנותו של האיש.

מספר 4 ברשימה מיסיונרית הנשואה לכומר

אם חשדתם שכצנלסון מסוכן רק לדתיים ולא לחילונים, מבט קצר לרשימה שלו למועצה מגלה שהוא מסוכן לכולם באותה מידה. מספר 4 שלו היא לא אחרת מלודמילה זחרצ'וק מנהלת ועורכת הדין של הקהילה המיסיונרית המשיחית בית הלל. זחרצ'וק נשואה לוסילי זחרצ'וק כומר אוונגלי המנחה את האירועים של הקהילה המיסיונרית והם עוסקים בשידול לאמונה בישו ימח שמו וזכרו ובתעמולה לפטרונם הפוליטי סניה כצנלסון.

כצנלסון הוא איש של איווט ליברמן שקרא לא מזמן להשליך את החרדים במריצות למזבלה. הסיבה לחבירתו של ברק סרי אליו היא ככל הנראה רצון לנקמה לכאורה לאחר שלא קיבל את תמיכת הציבור הדתי והחרדי ועכשיו מובן גם למה.

בעקבות הסכנה הקיומית ליהדות בעיר תמוהה מאוד ההשתהות של ש"ס וההתעקשות להריץ את אבי אמסלם לראשות העיר דבר המונע מיחיאל לסרי לנצח בסיבוב הראשון ועלול להמליך את כצנלסון שעל מה שהוא מתכנן קראנו לעיל.

בעוד כחודש נקרא את מגילת אסתר, ואין מתאים יותר מלצטט לאריה דרעי ואבי אמסלם את הפסוק המרגש והנכון בתקווה שהם ינהגו כאסתר המלכה ולא יגיעו ל "את ובית אביך תאבדו"

 

"כִּי אִם הַחֲרֵשׁ תַּחֲרִישִׁי בָּעֵת הַזֹּאת רֶוַח וְהַצָּלָה יַעֲמוֹד לַיְּהוּדִים מִמָּקוֹם אַחֵר וְאַתְּ וּבֵית אָבִיךְ תֹּאבֵדוּ וּמִי יוֹדֵעַ אִם לְעֵת כָּזֹאת הִגַּעַתְּ לַמַּלְכוּת".

אמסלם ודרעי באירוע משותף

ומי יודע באמת אם לעת כזאת הגעתם למלכות?!

שאילתא בהולה שנשלחה לברק סרי בנושא נתקלה בהתעלמות מוחלטת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
195 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
195 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שרה
5 חודשים לפני

אני בגלל חוסר המנהיגות של אריה דרעי הפעם לא מצביעה לש"ס

הרבנים הספרדים באשדוד קבעו
5 חודשים לפני

יחיאל לסרי ראש העיר הבא!!!!

עמי
5 חודשים לפני

דרעי, תציל אותנו מהטירוף הזה!!

בני
5 חודשים לפני

מדיבור בשטח הספרדי אמסלם לא עובר את ה1000 קולות וזה מוכיח שהציבור התבגר ולא הולך אחרי כל ילד מגודל!!
רק דרעי יכול להציל את אמסלם מעצמו!!

יחיאל
5 חודשים לפני

אז ככה אריה דרעי רוצה סיבוב שני בין לסרי לקצנלסון לכן הוא שלח את אבי אמסלם להתמודד לראשות כדי לגנוב קולות מלסרי ומה שיקרה לפי התכנון של אריה שקצנלסון יקח בסיבוב השני והעיקר שלסרי לא יהיה ראש העיר פשוט בושה וחרפה טמטום של אריה ואבי ביחד…… האגו והכבוד מוציאים את האדם מהעולם

דני
5 חודשים לפני

אריה דרעי תסיר את החרפה הזאת מאשדוד ותוריד את אמסלם מהעץ.

אנונימי
5 חודשים לפני

נו זה שטויות במיץ אתם סתם מחזקים את השנאה זה סתם פייק

המום
5 חודשים לפני

כולם אומרים ששס חתמה עם כצנלסון.
האם החורבן באמת הגיע שאבי אמסלם יתן יד לפעילות מסיונרית באשדוד
קהילת בית הלל יושבת ברחוב האורגים באשדוד וסניה חתם על אישור לבניית כנסיה.
אם זה נכון ששס חתמה איתם אכן אבדנו ושום נס פורים לא יעזור לנו.

ניקול
5 חודשים לפני

למה להפיץ שקרים ושנאת חינם אין לנו מספיק אויביים מבחוץ?

אב.
5 חודשים לפני

עתיד היהדות בסכנה!!!!!!

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן