אשדוד אירחה

השתלמות קיץ לנהגי האמבולנס במרחב לכיש של מד״א

כ-120 חובשי רפואת חירום נהגי אמבולנס במד״א הגיעו אמש (א׳) להשתלמות מקצועית בנהיגה מבצעית.

ההשתלמות אתמול באשדוד. קרדיט: דוברות מד״א

במהלך הערב, שהתקיים במרכז ׳כיוונים׳ בעיר אשדוד בנוכחות מנהל מרחב לכיש במד״א חיים קרדי, סגניו נחום דוד וחיים לוין ובכירי המרחב, העביר קצין הבטיחות במרחב, מורדי פרץ הדרכה מקצועית בנושא נהיגה נכונה בעת נסיעת חירום באמבולנס, שמירה על ביטחונם של משתמשי הדרך וכן של צוותי הרפואה והמטופלים.

לאחר ההשתלמות המקצועית, העביר מתנדב מד"א ממרחב לכיש מתן פרידמן הרצאה על סיפורו האישי – "בוחר בחיים" על תאונת האופנוע שעבר, תהליך השיקום ותובנות לנהיגה נכונה.

אחראי מתנדבים במרחב לכיש יובל שטמן ובועז צברי חבר מועצת מד״א שארגנו את ההשתלמות המקצועית:

״במד״א רואים חשיבות רבה בשמירה על בטיחותם של הנהגים, הצוותים וכן המטופלים. בימים אלו, בהם חופשת הקיץ נמצאת בעיצומה והילדים מטיילים ומשחקים במרחב הציבורי חשוב לנקוט במשנה זהירות ולתת דגש לנושאי הבטיחות והזהירות בדרכים. אנחנו מודים למטה המתנדבים, עיריית אשדוד ומתנדבי מד״א שסייעו בהפקת ההשתלמות המקצועית.״

מנהל מרחב לכיש במד״א חיים קרדי:

"לצד הציוד הרפואי המתקדם, הלב הפועם של מד"א הוא ההון האנושי האיכותי והמקצועי, אשר מציל חיים מדי יום בשטח. אני מודה לעשרות החובשים נהגי האמבולנס של מד״א ממרחב לכיש שעושים את עבודתם בצורה מצוינת ומוכיחים כל פעם מחדש את חשיבות התגובה המהירה, המיידית והמקצועית ביותר – תוך שימת דגש רחב על בטיחותם של המטופלים ומשתמשי הדרך״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן