המפלגים

השר והח"כ האחראים על הקרע ביהדות החרדית ביקרו באשדוד

חברי סיעת אגודת ישראל מאיר פרוש וישראל אייכלר - האחראים באופן ישיר על הפילוג והקרע בתוך המפלגה החסידית בעיר אשדוד הגיעו אתמול לעיר להפגין נוכחות, בימים שאמורים לסמל אחדות בעם ישראל

השר פרוש בביקור בעיר במערכת הבחירות האחרונה. תמונת ארכיון

במשך שנים ארוכות בעיר אשדוד בכל מערכת בחירות האחרונות היו 2 סיעות חרדיות, ש״ס ואגודת ישראל. אולם בבחירות האחרונות שהתקיימו לפני מס' חודשים התחוללה דרמה 12 שעות בלבד לפני סגירת הרשימות, כאשר תושבי העיר התבשרו לשמוע כי המפלגה האשכנזית בעיר מתפצלת, ואגודת ישראל תתמודד כאשר לצידה מפלגה חדשה מתמודדות למועצת העיר ׳אשדוד התורנית׳, בראשות שניים מתוך הסיעה הוותיקה – אפרים וובר (בעלזא) ויהושע טננהויז (שלומי אמונים).

התושבים האשכנזים ההמומים מעצם הפילוג לא ידעו ורובם עדיין לא יודעים מהי הסיבה לפיצול הזה. אולם יודעי דבר יודעים שמדובר בפרי בישולם של 2 חברי הכנסת העומדים מעל חברי המועצה הפורשים – השר מאיר פרוש (שלומי אמונים), וח״כ ישראל אייכלר (בעלזא), שכן לאחר הפילוג באשדוד – המשיכו השניים את הזעזוע בערים נוספות. והתוצאה: באלעד – ישראל פרוש בנו של השר מאיר פרוש שכיהן כראש עיר 10 שנים – מפסיד את הבחירות לטובת מועמד ש״ס שנתמך בידי חסידות בעלזא, ועוד שורה של הפסדים קטנים במקומות אחרים.

יש שיאמרו שחברי המועצה בעיר אפרים וובר ויהושע טננהויז נגררו לפילוג ויש שיאמרו שהם אלו שדחפו לפילוג בעיר, אך בקמפיין הבחירות המפלגה החדשה בחרה בקו נגטיב כנגד סיעת הבית ׳אגודת ישראל׳ – ובמסרים לפיהם בכל השנים הקודמות קיבלו פירורים פחות מכוחם האמיתי, דבר שבסיעת הבית דחו מכל ובצדק, שהרי כולם יודעים ורואים מה קיבלה חסידות בעלזר בראשותו של אפרים וובר.

כאמור אתמול הגיעו ארבעתם לסיור בעיר אשדוד ולאחר מכן ביקרו בלשכתו של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, כאשר לאחר הביקור הם חנכו את לשכתו החדשה של אפרים וובר בבניין העירייה, טקס שנועד בעיקר לנגח את המתחרים מאגודת ישראל.

צילום מתוך טוויטר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
5 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
5 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יהודי כשר
1 חודש לפני

חחחחחחחחחחחח
באלעד מועמד ש"ס שנתמך בידי בעלזא…..
ועוד הרבה שגיאות כתיב
נראה שהשנאה שבערה בכותב המטריל קצת בלבלה אותו

צוחק מי שצוחק אחרון
1 חודש לפני

יש אומרים :'ימותו הקנאים' ואנחנו אומרים: יחיו הקנאים 'ויסבלו'… וד"ל.
גור לא מסוגלים לבלוע את זה שהם איבדו לחלוטין את השליטה והכוח על הציבור החסידי בארץ ולכן מנסים להנדס תודעה כאילו הם אלו שניצחו ואילו הצד השני הפסידו, וכאילו הם אנשי השלום ואילו הצד השני מחרחר ריב…:)
מי שמכיר את הנפשות הפועלות יודע בדיוק מי המנצח ומי המפסיד הגדול בכל המערכה האחרונה, ולא רק…
הכישלון הגדול שלהם עדיין באמצע הדרך… התחיל משבת בחקותי ומאז זה רק הולך ומדרדר…

נער מקלדת
1 חודש לפני

תבהלה

אברהם
1 חודש לפני

פרוש ובעלז הפסידו בכל הארץ גם באשדוד, לעולם לא ירוצו איתם שוב.
נתחיל בקריית גת הפסידו אין להם נציגות ראש עיר שלא מכיר אותם. באלעד הפסידו פרוש הודח, בירושלים הפסידו ירידה משמעותית במעוז של שלומי אמונים, בבית שמש הפסידו 80 קהילות מול גור וינזניץ ושיוון, בעצם בכל מקום ראו את כוחם הדל של שלומי אמונים. התברר שגור – ויזניץ שווים כפול משלומי אמונים. זה בלון בלי אוויר…
הדובדבן באשדוד יהדות התורה אגודת ישראל 4 נציגים בלי בעלז ושלומי אמונים!!!!!

על זה נאמר פחחח
1 חודש לפני

פחחחח

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן