אשדוד התורנית

השר הרב פרוש בכנס פעילים באשדוד: "חשוב למצות את הכח הפוטנציאלי בעיר"

יו"ר סיעת שלומי אמונים השר הרב מאיר פרוש השתתף אמש בכנס פעילים של רשימת 'אשדוד התורנית' באשדוד לקראת יום הבחירות בהשתתפות נציגי רשימת 'אשדוד התורנית', מנהלי המטות ופעילים רבים

השר פרוש ונציגי אשדוד התורנית

כאיש אחד בלב אחד: יו"ר סיעת שלומי אמונים השר הרב מאיר פרוש השתתף אמש בכנס פעילים של 'אשדוד התורנית' באשדוד לקראת יום הבחירות בהשתתפות נציגי רשימת 'אשדוד התורנית', יו"ר הרשימה הרב אפרים וובר, הרב יהושע טננהויז והרב עמנואל כהן ארזי.

במהלך הכינוס עודד השר הרב פרוש את הפעילים וקרא למיצוי הקולות. "אני נמצא כאן במטה ואני רואה שהציבור ב"ה עם אש בעיניים. חשוב להמשיך בכל הכח, לפעול ולהפעיל, להביא את כל המצביעים לקלפיות ביום הבחירות לטובת אשדוד התורנית' באופן שימצה את כלל הכח הפוטנציאלי".

הרב אפרים וובר אמר כי "ב"ה הפעילות מגובשת ומתוכננת. אנחנו מקווים שבס"ד נצליח במשימתנו ונמקסם את הקולות. חייבים למצות את הקולות. כל מי שיש לו ילדים מחוץ לעיר ורשום בספר הבוחרים באשדוד – חובה שיבואו ויקדשו שם שמיים".

הרב יהושע טננהויז התריע בדבריו ואמר כי "זו מלחמה על הבית של 'להיות או לחדול'. אם לא נסתער על כל המעוזים הפוטנציאליים ונמקסם את כל הקולות ביום הבחירות – נעמוד חלילה בפני שוקת שבורה. חייבים לעשות הכל כדי להוביל למיצוי הקולות".

הרב עמנואל ארזי תיאר את פעילות מטה דגל התורה וחידד אף הוא את חובת הפעילות למיצוי הקולות.

"חובה להוביל לכך שכל הבוחרים הרשומים באשדוד ומתגוררים מחוץ לעיר שיבואו להצביע. חובה למקסם את הקולות. אסור שיישאר קול פוטנציאלי אחד בבית. הפעם אין לנו פריבילגיות לעשות לעצמנו הנחות ובס"ד נצליח".  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
8 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
8 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
חסיד אמיתי ולא ולא מהמשכילים החדשים
5 חודשים לפני

דווקא טוב שבלז ועוד כמה חסידות קטנים פרשו סוף סוף גור וויזניץ יוכלו לקבל מה שמגיע להם, לפי כמות אנשים שיש ולא לפי שם שם חסידות. יש קהילות שיש להם 20 30 אנשים וקיבלו בית כנסת גדולה ומפוארת. בגור מחכים שנים מאות אנשים להקצאה לבית כנסת. בויזניץ יש בית כנסת 1 באשדוד. בבלז יש בכל 2 3 רחובות בית כנסת ענק. עכשיו סוף סוף לא יצטרכו לתת להם יותר ממה שמגיע להם אלא לפי כמות אנשים וגור וויזניץ יוכלו לבנות מוסדות מפוארים כפי שמגיע להם ונפסיק להתנצל למורמרים האלו.

דודי
5 חודשים לפני

כולנו דגלללל

וינברג אהרן
5 חודשים לפני

אני כלל חסידי. תשכנע אותי למה להצביע לוובר נקרא "כח פונטציאלי"
דווקא עד היום היה הכל טוב
למה צריך להכניס מריבות.

וגם אתם לא מבינים את מה שקורה בציבור, רוב החסידויות סגורות עם אגודה מתחת לשולחן

וינברג אהרן
5 חודשים לפני

כחסיד סלאנים אני מצביע ג'
מה לעשות שמבחינתי למצות את הכח הכוונה לעשות למען התושבים ולא להרים לפרוש
בבחירה מי ימצא את הכח
בין וינגרטן לוובר, אני בוחר בוינגרטן שהוכיח את עצמו שדואג לכולם, ולא בוובר שדואג רק לבעלז

לטננהויז בכל אופן אין סיכוי להכנס, וגם אם יכנס הכח יהיה אצל וובר

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן