חשיפה בלעדית

"השפלות והתעללות"- זה מה שקורה בסמינר "תפארת" שברובע ט'

שירותים בתוך כיתה, חשדנות יתרה, העלבות בפומבי והתעללות בנשמתן של הבנות אלו חלק מטענות ההורים שבנותיהן לומדות בסמינר "תפארת" שאותו מנהלת רבקה נחמני. השבת כמה תלמידות נשארו בוכות בבית כשחברותיהן יצאו לשבת מחנה והן לא. כל הפרטים.

הכניסה לסמינר תפארת

מספר לא קטן של הורים כאובים ומזועזעים, שבנותיהן לומדות בסמינר "תפארת" שברובע ט' פנו אלינו לאחר שלטענתם השבוע, "הגיעו מים עד נפש לא נשתוק יותר" וביקשו להציף את הנעשה לאחר שנים של שתיקה.

השמות שמורים במערכת.

 

ל' אמא של אחת התלמידות לחרדים אשדוד:

"מחלקת התברואה כבר הספיקה להגיע למוסד כדי לצפות בתנאים אותם מקבלות התלמידות שהתלוננו בסתר; מתגי חשמל חשופים שכוסו בדבק, שירותים בתוך כיתה ללא דלת/דלת לא תקינה וסביבת מבנה לא מחמיאה במיוחד על גבול שלא מאפשר ללימודים להתקיים בצורה נאותה"

 

"תנאים שמקשים על סביבת לימודית תקינה" בתמונה: מבנה הסמינר

 

 

ג' אמא נוספת:

"המנהלת בעצמה מתעמרת בביתי זו תקופה ארוכה, למרות הגיל (17-18). היא מחליטה ומתערבת מי תהיה חברה של מי וחושדת בדרך קבע שהתלמידות רואות סרטים במוסד דבר שאין לו היתכנות ולא היה ולא נברא שלא היה ולא נברא, מחטטת להן בתיקים ומביישת אותן בפומבי מול כל הכיתה. לא פעם יצאו מפיה מילים על חשדות בדברים שהצניעות יפה להן. אנחנו שבורים.

השבוע, ההתנכרות עברה את הגבול, מזה מספר שבועות הודיעה ההנהלה על התארגנות לשבת מחנה באכסניה/ישיבה בנתניה והודיעה מה הסכום. מכיוון, שמדובר בסכום שהוא מקובל אבל לא קטן, מספר תלמידות (8 במספר) לא הצליחו לשלם עד המועד הנקוב.

המועד שנקבע היה רחוק ימים ארוכים מהשבת מה שלא מותיר לה טענות לגבי "הפרעה להתארגנות לשבת" ועוד, שמתחילת השבוע סירבה המנהלת לקבל כסף מאותן תלמידות שבאו לשלם והבת שלי לצערי בניהן למרות, שמדובר בפנימיה גדולה ואין חוסר בחדרים וגם אוכל לא יהיה בעיה להשיג. יתרה מכך, היא לא נתנה לתלמידות להכנס במקום אלו שביטלו.

אנחנו מרגישים שהיא מנסה ללכת עם הבנות ראש בראש ולחנך אותן בכח. הבנות לא מפסיקות לבכות שפספסו את השבת הזו שחיכו לה מתחילת שנה זה הטיול שלהן" מספרת לנו האמא שהיא בעצמה על סף בכי

 

צ' הורה נוסף: 

נסינו לחסום את האוטובוסים הבוקר בגופנו וחלק מההורים ניסו לשכנע את המנהל בדרכים כאלו ואחרות אך כל הנסיונות שלנו עלו בתוהו והבנות שלנו נשארו השבת בבית בוכות ומתוסכלות. צריך לעשות לזה סוף."

 

נסינו לקבל את תשובת המנהלת ולא היה מענה. כמו כן ניסנו לקבל תגובה מביתה של המנהלת שמעורבת בנעשה ותגובתה היתה שהיא לא תתן תגובה וגם לא תתן לנו לדבר עם המנהלת וניתקה לנו את הטלפון.

 

נסינו לקבל את תשובתו של ר' זלמן ינקלביץ אך תשובתו היתה: "תפנו אלי דרך הדובר"

להורים שפנו אליו תשובתו היתה: "אני לא מתערב"

 

איך שזה נראה נכון לרגעים אלו, את שבת המחנה התלמידות כבר לא יעשו יחד עם החברות.

נמשיך לעקוב

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
95 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
95 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
רחלי כהן
3 חודשים לפני

כל התגובות בעד הסמינר הן מאותו כותב אנונימי והורה מזועזע…זה אומר דרשני, נראלי המנהלת או מי מטעמה כתבה כאן בתגובות את כל המחמאות על עצמה ועל הסמינר, מרגישה בלי להכיר מקרוב, שיש אמת בכתבה.

#
1 שנה לפני

אויש נו באמת. די כבר להתחבא מאחורי הסיסמא הזאת "בגלל מנהלים כאלה" אוי נו. תעשי לי טובה (ישנם מקרים שכן)אבל יש עוד כל כך הרבה סיבות אחרות שהנשמות הקדושות האלה מבולבלות.
במתותא ממך אל תשתמשי בנושא הזה בתור עמדה להאשמת המנהלת.

אנונימי
1 שנה לפני

חכחחךד

חיא מושקא
1 שנה לפני

לכל המגיבות הרחמניות והצדקניות בגלל מנהלים כאלה הרחובות שלנו מתמלאים בנשמות אבודות שהתבלבלו בדרך. לא העיקר להחמיא איזה שבת היתה ואיזה מנהלת צדיקה שמקריבה. לא מענישים נפש של ילד נקודה.

אנונימי
1 שנה לפני

המשקעים היחידים שיהיו להן ויסחבו כל חייהן זה קריאות הבוז של ההורים שלהן למנהלת הכשרה וחסימת האוטובוס.

אמא של אחת הבנות שהיתה עדה לכל המתרחש באותו יום שישי....
1 שנה לפני

לגבי השבת הודיעו לבנות שזמן הרישום אמור להיסגר כדי שיוכלו להתכונן בהתאם, המורות עברו ודברו עם הבנות כמה שהשבת בשביל כל תלמידה תהיה חווייתית במיוחד. אך משום מה היו מספר קטנטן של בנות שזה לא דיבר אליהם, הרישום נסגר, הרכבת נסעה…..

אמא של אחת הבנות שהיתה עדה לכל המתרחש באותו יום שישי....
1 שנה לפני

אבא של בת הגיע ביום שישי, חסם בגופו את האוטובוסים של הבנות.. צעק, קילל, גידף, איים וכו' חילול ה' שאין כדוגמתו. האבא לא הבין שזה כנראה זה לא אישי נגדו, אלא משהו שהחליטו בהנהלה למען הסדר הטוב.

בעילום שם
1 שנה לפני

סמינר פצצה
מהשורה הראשון כאן באשדוד

בעילום שם
1 שנה לפני

לאותם הורים שדאגו לכתוב את הכתבה ולהכפיש את השם הטוב של כולנו
תדאגו לדרוש ולמחוק אותה
מי שלא טוב לו שיקח את הבת וילך חבל מאוד שכל העיר מדברת על הסמינר
הטוב שלנו

בעילום שם
1 שנה לפני

הורים יקרים
חשוב מאוד להנמיך את הלהבות כל העיר מדברת על הסימנר שלנו
חבל מאוד!!!!
סמינר לתפארת

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן