מדובר השנה על תוספת של מאות מקומות חניה לרכבים פרטיים. תושבי אשדוד מתבקשים לוודא כי תו התושב שלהם מעודכן באתר העירייה או במינהלות הרובע, כדי ליהנות מחניה ללא עלות ולהימנע מעגמת נפש של דוחות מיותרים. לצד הרחבת החניה הוסדרה גם גישה ברורה ונוחה יותר למתחם, תוך קביעת נתיבי כניסה ויציאה מסודרים.
הרחבת החניה כוללת שטח עפר גדול ומביאה לידי מיצוי את כלל השטח הצמוד לחוף המצוי בסמכות העירייה, עד לקו האחרון הגובל בשטח פרטי. יודגש כי אין בידי העירייה אפשרות להכשיר לחניה שטחים שאינם בבעלותה. עוד יודגש כי החניה הנוספת היא על גבי שטח עפר וללא אספלט, שכן באזור קו החוף קיימות מגבלות תכנון ובנייה שאינן מאפשרות ביצוע עבודות אספלט במקום.

מעבר לכך כוללת ההשקעה תקציב משמעותי להעמדת המחיצות הקבועות והזמניות סביב החוף, בהמשך לעשרות תאי ההלבשה שנוספו בשנים האחרונות לבקשת נציגי אגודת ישראל. במקביל נמשכים המאמצים לקדם תקצוב עבור מחיצה קבועה בצדו הימני של החוף, באזור הגובל בחוף הגולשים.
סגן ראש העיר הרב יחיאל וינגרטן בירך את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על ההיענות המתמדת לצורכי הציבור, את מנכ"ל העירייה אילן בן עדי הפועל ללא לאות לקידום הסדרת החוף הנפרד ובמקביל מול משרדי הממשלה במטרה ליצור פיזור נכון יותר של הנופשים בין החופים השונים ברחבי הארץ ולהפחית את העומסים, את גבי עייש, אשר במשך השנתיים האחרונות מוביל עבודה מקצועית ומאומצת למציאת פתרונות חניה נוספים, להסדרת מערך התנועה באזור החוף ולשיפור חוויית ההגעה של אלפי המבקרים הפוקדים את המקום, ואת יובל אלוש וצוותו הפועלים במסירות לאורך כל השנה לטובת ציבור המתרחצים.
עוד ציינו וינגרטן ושוק כי לצד ההשקעה העירונית המשמעותית, יימשכו המאמצים מול משרדי הממשלה להרחבת פתרונות התחבורה והחופים הנפרדים ברחבי הארץ, מתוך מטרה לאפשר פיזור נכון יותר של ציבור המתרחצים ולהקל על העומסים הכבדים הנוצרים מדי שנה בחוף הנפרד באשדוד.
ממש חוצפה, לא תורמים לעיר ולא למדינה ומקצים להם חוף בחינם על חשבון האזרחים שמשלמים מיסים, אבל לחוף זוועות ולא מסודר דורשים תשלום מבעלי אופנועי הים, באיזה חוצפה אתם גובים כסף על חוף שהוא ציבורי?????
למיטב ידיעתי אמסלם ניסה לקדם חוף נוסף לעיר בעזרת משרד הפנים ולא זכה לשיתוף פעולה של כלל חברי המועצה החרדים.
אשדוד .מצטרפת לערד , רק חוף מופרד אין בערד
הגיע הזמן לשני חופים נפרדים אחד לנשים אחד לגברים. יש 14 חופים. לא מבינה למה זה לא קורה ובימות החופש אנחנו מתרחצות אחד על השני.
החרדים הם שליש מהעיר. יחד עם שומרי המסורת אנחנו כחצי מהעיר שמתרחץ בחופים נפרדים.
מי שמעלה את זה לסדר היום יזכה בהמון קולות. זו זעקה שבאה מתוך הציבור.
למה לא למקם אותם בחופים צדדים, למה דווקא באמצע העיר
ישר כח לרב וינגרטן
הכל נכון ומהמם,
אני רוצה להוסיף אם אפשר להעסיק מצילה נקבה בימים שהחוף הנפרד הוא של הבנות.
תודה🙏🏽
חלאס לשבח אותם!!!
אנחנו רוצים חוף נורמאלי שמתאים לכל הציבור… ולא רק לכמה עשרות….