האחים מירושלים הגיעו

השבע ברכות במעליץ בביתו של נכד הרבי מבעלזא

שמחת בית מעליץ: הרב חיים מאיר רוקח, נכד האדמו"ר מבעלזא, ערך שמחת שבע ברכות לכבוד השמחה בבית חמיו בן האדמו"ר ממעליץ. נכדי הרבי מבעלזא הגיעו במיוחד מירושלים להשתתף בשמחה

הרב חיים מאיר רוקח מקבל את פני אחיו שהגיעו להשתתף בחתונה

הרב חיים מאיר רוקח, נכד האדמו"ר מבעלזא, ערך בביתו שמחת שבע ברכות לכבוד חמיו הרה"צ רבי שלום מוסקוביץ, בן האדמו"ר ממעליץ.

בשמחת השבע ברכות שערך נכד הרבי מבעלזא בביתו באשדוד, השתתפו בני משפחה, מכרים ואוהדי בית מעליץ. כך גם נטלו חלק בשמחה אחיו של הרב חיים מאיר שהגיעו במיוחד מירושלים.

כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו כאן ב'חרדים אשדוד' כי המוני תושבי אשדוד נהרו לחתונת נכדתו של האדמו"ר ממעליץ, בת לבנו הרה"צ רבי שלום מוסקוביץ, עם החתן נכד האדמו"ר מביאלה בית שמש.

בחתונה השתתפו כלל רבני ואדמו"רי העיר אשדוד, וכן גם פוליטיקאים, עסקנים ואנשי ציבור. כך גם השתתפו אדמו"רים ורבנים מכל רחבי הארץ.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי במהלך החתונה נרשם רגע היסטורי כאשר האדמו"ר מביאלה בני ברק, אחיו הגדול של המחותן האדמו"ר מביאלה בית שמש, הגיע להשתתף בחתונה, להפתעת אחיו המחותן.

בין שתי החצרות התגלעו בשנים האחרונות חילוקי דעות, שהביא לנתק מתמשך. אך האדמו"ר מביאלה בני ברק החליט בכל זאת להגיע לחתונה, להפתעת כל הנוכחים.

למרות הציפייה של גורמים מסוימים, האדמו"רים דווקא נקטו בדרכי שלום והמחותן מביאלה בית שמש ניגש לאחיו והשניים לחצו ידיים. אמנם הושיבו את החתן בין האחים האדמו"רים, אך המחותן שלח את מקורביו לכבד את אחיו עם כיבוד במהלך כל זמן השתתפותו בחתונה.

השניים הם בניו של האדמו"ר בעל ה'להבת דוד' מביאלה זצ"ל שנסתלק בשנת תשנ"ח. הוא הותיר אחריו שתי בנות בכורות וארבעה בנים. הבן הראשון, לאחר שתי הבנות, מכהן כיום כאדמו"ר מביאלה בני ברק והבן השלישי מכהן כאדמו"ר מביאלה בית שמש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן