וַאֲמַרְתֶּם כֹּה לֶחָי

הרב יואל דהן ומוסדות בני פנחס בהדלקה המרכזית

אמש התקיימה ההדלקה המרכזית של קהילת האברכים החשובים ממוסדות 'בני פנחס' באשדוד בהשתתפות הרה"ג יואל דהן, נשיא המוסדות הרה"ג ישראל בונים שרייבר ויו"ר המועצה הדתית.
צילום: חרדים אשדוד

בתלמוד תורה 'בני פנחס' חגגו אמש את הילולת רשב"י ברב עם, בהשתתפות רבים מבני הקהילה, עד השעות המאוחרות של הלילה. בתחילת הערב כובד נשיא המוסדות הגאב"ד הרב ישראל בונים שרייבר שליט"א בהדלקת המדורה לכבודו של התנא האלקי רשב"י.

במהלך הערב כיבד את המעמד הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית אשדוד שמכהן גם כן בתפקיד נשיא המוסדות. הרב עובדיה דהן נשא דברים חוצבי להבות בדרכו של רשב"י.

בהמשך הערב התלמידים יחד עם הוריהם רקדו בשמחתו של רבי שמעון. בסיום נערכה ההגרלה הגדולה המתקיימת מדי שנה בה נוטלים חלק תלמידים רבים וזוכים במתנות ייקרות ערך.

הרב יואל דהן נשא את הנאום המרכזי בסוף הערב, כאדר בדבריו הודה למנהל החינוכי של המוסדות הרב מיכאל לזנובסקי, הנהלת הת"ת ולמחנכים החשובים.

כמו כן ציין הרב דהן את ראש המנהלת מר אפרים בנוב שפיקד על כל הערב בצורה נפלאה ודאג לסדר הטוב. ההורים הנלהבים הודו להנהלת הת"ת על ההשקעה הגדולה בילדי הת"ת ובבני הקהילה הקדושה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יוסי
2 שנים לפני

הרב יואל איש עשייה

איציק כהן
2 שנים לפני

ישר כוח לרב יואל דהן על עשייה הרבה למען ילדי התלמוד תורה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן