בשכונת שמעון הצדיק

הרב האשדודי שהוזמן להרצות בפני חיילי משמר הגבול בבסיס מג”ב

לדברי עידוד וחיזוק בפני חיילי משמר הגבול בבסיס מג"ב ירושלים הוזמן הרב אילן גוזל הידוע בהרצאותיו המאלפות

חיילי מג״ב בהרצאתו של הרב אילן גוזל שליט״א

מאות חיילים וחיילות התאספו הבוקר (שני) באולם בסיס מג"ב ירושלים בשכונת שמעון הצדיק ליום עיון לקראת חג השבועות.

המרצה המרכזי שהוזמן לארוע נבחר הרב אילן גוזל רב המרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" ומחבר הספרים הנודעים רבי המכר "פלא דורש".

האולם הענק היה מלא עד אפס מקום. דברי פתיחה נשאו קודם לכן מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן, הרב יצחק בלייכברד רב מג"ב, ניצב משנה הרב רמי רחמים ברכיהו הרב הראשי של משטרת ישראל, הרב ארז סבג רב מג"ב מרכז, סרן הרב אלימלך חורי רב חטמ"ר יהודה ומחלקת הרבנות.

במשך כשעה ריתק הרב אילן גוזל את המשתתפים שהיו קשובים לכל מילה כשהמסר המרכזי היה כי אין יאוש כלל בעולם, תוך כדי שהביא סיפורים על גדולי ישראל ומקורות ממדרש ואגדות בשפה ברורה דיבר על מעלת הבטחון והשמחה וסיפר שיהודי אחד נראה הולך ברחוב שכולו עליז ושמח כשנשאל לשמחה זו, מה היא עושה? ענה כתוב בתהילים ישמחו השמים ותגל הארץ, אם השמים שמחים והארץ שמחה אז אני יהיה עצוב?!

במהלך דבריו נכנס הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף הרב הראשי לישראל והאזין לדבריו. בסיום בירך את המארגנים ראשי משמר הגבול, את החיילים והחיילות שה' ישמור צאתם ובואם עד עולם ושיחזרו לביתם בריאים לחיים טובים ולשלום וחג שמח.

הרב הראשי לישראל הגר"י יוסף הודה לרב אילן גוזל על דבריו הנפלאים והמרתקים ובירכו שיזכה להגדיל תורה ולהאדירה.

לאחר דרשתו של הראשון לציון הגר"י יוסף, התקיים מעמד הכנסת ספר תורה לבית הכנסת בבסיס בהשתתפות כל החיילים שרקדו ושמחו לכבוד של תורה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן