זורים חול בעיני הציבור

הרב אלבז שיבח את פועלו של לסרי וחשף את התרמית

לאחר התמיהות הרבות בדבר אי חתימתם של חברי מועצת חכמי התורה על מכתב ההשמצות כנגד לסרי והתמיכה באמסלם, הגיע אמש הרב אלבז וחשף את התרמית שב "מכתב המועצת" לאחר ששיבח את פועלו של ד"ר לסרי ובירך אותו שיאריך ימים על ממלכתו. "ככה לא מתנהג רב שרק לפני שבועיים "חתם" על מכתב השמצות כנגד לסרי" אמר אחד המקורבים לבית הרב.

נחשפה התרמית. הרב אלבז וראש העיר לסרי

"רבי צדוק אומר, אל תעשם עטרה להתגדל בהם, ולא קרדום לחפור בהם" (אבות ד ה). נדמה שכמה עסקנים במפלגת ש"ס המקומית לא למדו את המשנה באבות המזהירה לא לעשות את התורה קרדום לחפור בה והם משתמשים בחברי מועצת חכמי התורה כקרדום לחפור בהם מבלי לשאול את דעתם או רשותם.

רק לפני כמה שבועות בש"ס שלפו בפאתוס מכתב הנטען להיות בשם המועצת, בו הושמץ ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וניתנה תמיכה לאבי אמסלם בהתמודדות לראשות העיר. "דאבה נפשנו לשמוע כי בעיר ואם בישראל, נפרצו לחלוטין חומות קדושת השבת ושבת המלכה הפכה למרמס בראש כל חוצות רח"ל" נכתב במכתב.

גבות רבות הורמו למראה המכתב של "המועצת". אם השבת הייתה למרמס בראש כל חוצות היכן היה רבי אברהם אמסלם??? שאלו ברחוב, למה מעולם קולו לא נשמע בנושא השבת ולא רק זאת אלא ששיבח את ראש העיר על שמירת הסטטוס קוו?.

אולם כמו כל בלון עמוס שקרים, גם זה מתפוצץ אט אט. הסימן הראשון היה בכך שהמכתב לא היה חתום כשעד היום רבים מבקשים את החתימות של המועצת אולם אין להשיג.

הסימן השני היה חתימותיהם של עשרות רבנים על מכתב תמיכה בד"ר יחיאל לסרי, לאחר "מכתב המועצת" ולאחר הודעת ש"ס על מועמדותו של אמסלם לראשות העיר, בתוכם רבנים שהם בני משפחה של כמה מרבני המועצת. וכי הם יחתמו כנגדם? ודאי שלא. אלא שהם ידעו אז את מה שרובנו ככל הנראה יודעים היום.

והסימן השלישי אמש שחשף את התרמית שהחלה במכתב ללא חתימות, היא קבלת הפנים החמה של חבר מועצת חכמי התורה שליט"א הרה"ג ראובן אלבז שקיבל אמש בחום רב את ראש העיר ד"ר לסרי שיבח את פועלו ואיחל לו שיאריך ימים על ממלכתו.

כל בר דעת מבין שרב שלכאורה היה חתום על מכתב מזעזע כנגד לסרי והשבת, לא יחבק אותו וישבח את פועלו. אלא שלשקר אין רגליים וכעת גם אם מחר הלחצים על הרבנים המקומיים והארציים יגברו והם יצטרכו לשנות את דעתם, יודע כל איש ואיש בליבו מה באמת חושבים הרבנים הללו ומי ניסה להפיל אותם בפח!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן