צדיק בא לעיר

הרבי מגור ניחם את מקורבו והמונים הגיע לחזות בפני הצדיק

לראשונה מזה 4 שנים: הרבי מגור הגיע לביקור חריג באשדוד, לנחם את מקורבו ר' מוטל מילשטיין היושב 'שבעה' על פטירת רעייתו מרת רחל ע"ה • הקשר של החסיד לרבו התחיל לפני שנים רבות עוד בימי ההתעלות ב"חבורה" בבני ברק
האדמו"ר מגור. צילום: שוקי לרר

האדמו"ר מגור הגיע הערב (שני) לעיר אשדוד, לראשונה מזה ארבע שנים, כדי לנחם את הרה"ח ר' מרדכי (מוטל) מילשטיין, מחשובי חסידי גור, היושב 'שבעה' אחר פטירת רעייתו מרת רחל מילשטיין ע"ה.

ביקורו של הרבי מגור בעיר עורר הדים ורבים באו לחזות את פהי הצדיק. הרבי עלה לניחום אבלים בבית משפחת מיטלמן ברחוב רשב"י ברובע ז' בעיר.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי הצעד החריג של הרבי מגיע, ככל הנראה, לאור קרבתו של ר' מוטל מילשטיין לאדמו"ר, שהחלה לפני שנים רבות. ר' מוטל התגורר בעבר בעיר בני ברק והיה מתפלל בשטיבל רש"י, יחד עם האדמו"ר מגור. הוא היה נחשב לאחד מהאנשים המקורבים ביותר לרבי מגור.

כמו כן, כך מספרים ל'חרדים אשדוד' חסידי גור, ר' מוטל התעלה יחד עם הרבי מגור 'בחבורה' מצומצמת; כידוע, בחסידות גור יש מיזם רוחני בשם "קבוצות", במסגרתו אברכים ובחורים מתאספים ביחד, מתעלים בעבודת ה', יושבים יחד לסעודות מצווה ולומדים ביחד בתורת החסידות והמוסר.

בשנים האחרונות ר' מוטל מילשטיין נחלש קצת ולפני מספר שנים עבר להתגורר בעיר אשדוד, כדי לשהות ליד ילדיו המתגוררים בעיר.

למרבה הכאב, לפני מספר ימים, ר' מוטל התאלמן כאשר רעייתו האישה החשובה מרת רחל מילשטיין ע"ה נפטרה. רבים מחסידי גור ליוו אותה למנוחות.

הערב כאמור, בצעד חריג ומפתיע, הרבי מגור הגיע לאשדוד כדי לנחם את מי שהיה אחד ממקורביו משכבר הימים והחסיד שהתעלה יחד איתו בחבורתו המצומצמת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן