אשדוד מצדיעה

הכירו: זה הוא הקצין האשדודי המצטיין של חטיבת האש בצה"ל

סגן זיו סוויסה מאשדוד נמנה על רשימת המצטיינים של חטיבת האש 282, וביום חמישי הקרוב יזכה להשתתף בטקס המצטיינים לרגל חגיגות העצמאות ה-75 של מדינת ישראל. זיו הוא בנם של מנכ"לית תאגיד יובלים ובעל חברת אלקטרוניקה
קרדיט: דובר צה"ל

ביום חמישי הקרוב, 20.4.2023, יתקיים טקס מצטייני מפקד חטיבת האש 282, אלוף משנה נמרוד ציבולסקי, לכבוד יום העצמאות ה-75. בין המצטיינים נבחר סגן זיו סויסה המשרת כקצין ההדרכה של גדוד ״הרעם״ 334, הגדוד הרקטי שמחזיק במשגרי ה-MLRS העוצמתיים של חטיבת האש 282. זיו קיבל את ההצטיינות בזכות מסירותו ומקצועיותו.

זיו סוויסה. קרדיט: דובר צה"ל

זיו, בן 21 מאשדוד, למד בבית הספר במקיף ט׳ בכיתה מדעית. אמו מנכ״לית תאגיד המים יובלים ואביו בעל חברת אלקטרוניקה, ויש לו אחות קטנה. זיו אוהב לשחק כדורגל, ללכת לים ולטייל.

זיו מספר על קבלת ההצטיינות: "אכפת לי מאוד מהעבודה. אני מרגיש שמעריכים אותי ורוצה להגיד תודה. חשוב לי למסור למלש״בים – תתגייסו ללוחמה, תיהנו מהתקופה ואל תסתפקו במינימום, אלא תעשו את הכי טוב שאתם יכולים״.

קרדיט: דובר צה"ל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן