הרבי כיבד את האלמנה

הקהל געה בבכי: הברית שנערכה במעון האדמו"ר מגור לבן האלמנה מאשדוד – זה השם

באופן חריג, כדי שהאלמנה תוכל להשתתף: במעונו הרבי מגור נערכה שמחת הברית לבנו של אשי הנדל"ן הרה"ח ר' ישראל גרשטנקורן ז"ל, מחשובי חסידי גור באשדוד, שנפטר בפתאומיות מספר ימים לאחר ראש השנה האחרון • ויקרא שמו בישראל: ישראל בן ישראל, ע"ש אביו • הרבי ניגש לברך את האלמנה
הרה"ח ר' ישראל גרשטנקורן ז"ל

במעונו של כ"ק מרן האדמו"ר מגור נערכה הבוקר (שלישי) שמחת הברית לבנו של הרה"ח ר' ישראל גרשטנקורן ז"ל, מחשובי חסידי גור באשדוד, שנפטר בפתאומיות מספר ימים לאחר ראש השנה האחרון.

שמחת הברית נערכה באופן חריג בחדרו של הרבי, כדי שהאלמנה תוכל להשתתף. בסיום מעמד הברית, האדמו"ר ניגש לברך את האלמנה, שילדה את בנה השמיני, 7 חודשים אחרי פטירת בעלה.

שמחת הברית נערכה בצורה מצומצמת מאוד, כאשר רק בני משפחה הורשו להשתתף בה. קול שמחה מהול בבכי נשמע כאשר הוכרז "ויקרא שמו בישראל – ישראל בן ישראל", על שם האבא ז"ל, אותו התינוק הטרי לא יזכה להכיר.

הרה"ח ר' ישראל גרשטנקורן ז"ל, איש נדל"ן מאשדוד, התמוטט מספר ימים לאחר ראש השנה ונפטר כשהוא בן 37 בלבד. הוא השאיר אחריו את הוריו, אלמנה ו-7 יתומים צעירים כאובים.

פטירתו הכתה בהלם את תושבי אשדוד כולה, וחסידות גור בפרט. ישראל היה מעסקני חסידות גור בעיר, ואיש עסקים ונדל"ן הידוע בענוותנותו ובטוב ליבו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

השאיר את אביו
אמו נפטרה לפני מספר שנים

בעילום שם
1 שנה לפני

ישמח האב בגן עדן
יהיה זכרו ברוך

מזל טוב לאלמנה היקרה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן