הקבלת פני רבו

הקבלת פני רבו מרכזית במעמד הראש"ל הגר"י יוסף באשדוד

יותר מאלף איש השתתפו במעמד הקבלת פני רבו המרכזית בחג באשדוד במעמד הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א שבירך בחביבות רבה את יו"ר המועצה הדתית ר' עובדיה דהן

מעמד אדיר לכבודה של תורה

מעל מאלף איש, בני תורה מהעיר השתתפו במעמד הקבלת פני רבו המרכזית בחג באשדוד במעמד הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א הרב הראשי לישראל.

המעמד התקיים בבית הכנסת המרכזי של חסידי בעלזא בעיר ברובע ג' בראשותו של הדומ"ץ המרא דאתרא של הקהילה הגאון החסיד ר' חיים פסח הורביץ שליט"א.

לאחר תפילת ערבית, החלו לנהור ציבור גדול לרובע ג' להיכל בית המדרש המרכזי, המונים תפסו את המקומות ותוך זמן קצר התארגנו והובאו מסכי ענק לרחבת בית המדרש כדי לאפשר להמונים שנותרו בחוץ מפאת לחץ המקום בהיכל בית המדרש.

עם הגיעו של הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א בירך בחביבות רבה את הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית בברכת חג פסח כשר ושמח ושימשיך לפעול לחיזוק וביצור הדת להגדיל תורה ולהאדירה.

בבית המדרש המתין המרא דאתרא של הקהילה הגאון החסיד ר' חיים פסח הורביץ שליט"א חבר הבד"ץ של חסידי בעלזא שהשתתף בכל השיעור אותו נשא הגרי יוסף במשך כשעה בנושא הלכות חג הפסח ודין ביטול, תוך כדי שעובדות והנהגות שראה אצל אביו מרן רשכבה"ג זצוק"ל וכן הביא דרך בכללי הפסיקה.

לסיום הביע את התפעלותו מהציבור הרחב שגדש את היכל בית המדרש המרכזי ומקימים את מאמר חכמים בירושלמי שלא ניתנו שבתות וימים טובים אלא לעסוק בהם בדברי תורה. ובירך את הקהל בברכת חג פסח כשר ושמח, ושנזכה כולנו במהרה לבנין בית המקדש ויגיענו ה' אלוקינו למועדים ולרגלים אחרים הבאים לקראתנו לשלום ונאכל שם מן הזבחים ומן הפסחים.

לאחר אמירת הקדיש, ניגש המרא דאתרא של הקהילה הגאון החסיד ר' חיים פסח הורביץ שליט"א ובירך את הראש"ל הגר"י יוסף והודה על שיעורו הנפלא.

הציבור הודה לארגון "מאוגדים" – המרכז לפעילות רוחנית בראשותו של סגן ראש העיר ר' יחיאל וינגרטן על היוזמה הברוכה בקיום המעמד הנפלא של הקבלת פני רבו והשיעור ההלכתי החשוב.

צילום: שוקי לרר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן