ניצחון השבת

הצעתו של נכט נפלה: ‘המשכן’ ימשיך להיות סגור בשבתות

בהצבעה שקיימו חברי הדירקטוריון נפלה הצעתו של אלי נכט: והמשכן לאומניות הבמה ימשיך להיות סגור בשבתות ובמועדי ישראל • ממ״ק רע״ה גבי כנפו ל׳חרדים אשדוד׳: ״אשדוד תמשיך לקיים את הסטווס קוו כפי שהיה כבר שנים רבות וארוכות״ • ממ״ק רע״ה אבי אמסלם מגיב: ״נכט ואברג'ל - כשלתם בהצבעה. לכו הביתה. ויפה שעה אחת קודם״
המשכן. קרדיט - עמוד המשכן לאומניות הבמה באשדוד

 

סופה של הסאגה: בהצבעה שקיימו בשעה זו חברי הדירקטוריון על הצעתו של סגן ראש העיר אלי נכט לפתיחת המשכן לאומנויות הבמה בימי השבת דחו רוב חברי הדירקטריון את ההצעה, ובכך המשכן למעשה ימשיך להיות סגור בימי השבת.

כזכור, לפני כחודש ההצעה עברה, אך בעקבות הוראת היועמשי״ת ההצבעה נפסלה מאחר ואחת מחברות הדירקטוריונים פג תוקף חברותה וטרם אושר לה מחליף במשרד הפנים, בעקבות כך העלה שוב נכט את ההצעה – אך הפעם נפלה ע״י רוב חברי הדריקרטוריון.

 

ממלא מקום ראש העיר גבי כנפו בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳ אומר:

״אשדוד תמשיך לקיים את הסטטוס קוו כפי שהיה כבר שנים רבות וארוכות. מתוך כבוד הדדי לכל סוגי האוכלוסיה באשדוד״.

 

ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם הגיב לנפילת הצעתו של נכט:

״בהצבעה הערב על פתיחת המשכן לאמנויות הבמה בשבתות, שהביא אלי נכט לאישור הדירקטוריון, הוא נחל כשלון והצעתו נפלה.

אני שמח שאחרי הפעילות האינטנסיבית שלי ושל חבריי, דחה הערב דירקטוריון המשכן את הצעתו של אלי נכט לפתיחת המשכן בשבת, שנועדה רק למטרה אחת – לזרוע פילוג ולשסע בין הציבורים בעיר.

אני מקווה מאד שההשפלה שחווה הערב אלי נכט כשחברי הדירקטוריון גילגלו אותו ואת הצעתו מכל המדרגות, תהווה להבא תמרור אזהרה לכל המנסים לפגוע בשבת, ושיבינו שאין להם סיכוי, כי "יותר מששמרו ישראל את השבת, שמרה השבת על ישראל".

אלי נכט צריך להניח את המפתחות ולעזוב את המשכן עוד הערב. יו"ר שאין לו השפעה מינימלית על הדירקטוריון ועל פעילות החברה הוא חסר כל משמעות.

הגיע הזמן שגם מאיר אברג'ל שבתקופה האחרונה מתלבט אם הוא בקואליציה או באופוזיציה, יחליט איפה הוא, ואם לא מתאים לו הוא מוזמן לפרוש אחר כבוד מהקואליציה.

זו בושה וחרפה ששני נבחרי ציבור, שגם יושבים בקואליציה העירונית, מרימים את ידם בעד פתיחת מוסד עירוני בשבת ובכך מפרים ברגל גסה את הסטטוס קוו העירוני ואת האיזונים העדינים ששוררים בעיר עשרות שנים.

נכט ואברג'ל – כשלתם בהצבעה. לכו הביתה. ויפה שעה אחת קודם.

אני וחבריי לסיעה נמשיך לעשות הכל על מנת לאחד בין כל תושבי העיר ולשמר את המסורת והזהות היהודית״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
זבולון
1 שנה לפני

מה קשור אמסלם? מה הוא עשה פה בכלל שלוקח קרדיט על זה?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן