הרימו את הכפפה

הפיתרון למניעת חסימת חניית רכבי הנכים עם מעלון

לאחר תלונות שהתקבלו בלשכת מנכ״ל העירייה אילן בן עדי על חסימת אזור פתיחת המעלון לרכבי נכים לכסא גלגלים הנחה המנכ״ל להצבת מחסומים בשטח המיועד

עמוד המחסום שהותקן והוצב ע״י העירייה

ללשכתו של מנכ״ל העירייה אילן בן עדי התקבלו פניות רבות של נכים המגיעים לחנות בחנית נכים ובאזור שמוקצה לפתיחת המעלון להורדת כסאות הגלגלים לנכים עומד רכב החוסם את המקום לפתיחת המעלון, החליט מנכ״ל העירייה להרים את הכפפה.

בהנחייתו הוצבו והותקנו מחסומים ע״ג אזור ההערכות והורדת המעלון, למניעת חניית רכבים.

עדי קלנג, העוסק במיזם חברתי בעיר הנקרא Gal-galim גל גלים – בית ספר לגלישה נגישה, שבמסגרתה מגיעים לגלוש גם אנשים שמתניידים על כסאות גל-גלים ברכבים עם מעלון אשר פנה גם הוא למנכ״ל העירייה:

״במספר מקרים לאחר שחזרנו מגלישה, גילנו רכבים פרטים עם או בלי תו נכה שהחנו את הרכב שלהם באזור ההערכות, האזור ממנו הם נכנסים ויוצאים לרכב בעזרת המעלון. שיחות למשטרת ישראל כמעט ולא הועילו, הם היו מתקשרים לבעל הרכב המפריע ומבקשים ממנו להזיזו ללא כל אכיפה, ולכן פניתי למנכ"ל עיריית אשדוד מר אילן בן עדי וביקשתי להתקין עמודי מחסום בכניסה לאזור ההערכות״.

״לשמחתי, כמו במקרים רבים אחרים, העירייה הרימה את הכפפה והתחילה להתקין באזורי ההערכות עמודי מחסום כדי למנוע מרכבים להחנות את רכבם באזורים הללו״.

עדי מסיים את מכתבו בתקווה שיותקן גם שלט "חניה לרכב עם מעלון בלבד", ולא שוכח להודות לעיריית אשדוד על ההקשבה לצרכי הנכים בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

צריך לעשות כן ליד בית המדרש בלז ברובע ו

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן