זכותו תגן עלינו

הערב באשדוד: עצרת מספד מרכזית לזכר מרן הגר"ש בעדני זצוק"ל

העצרת תתקיים הערב עצרת בבית המדרש "חניכי הישיבות" ברובע ג'
הגאון רבי שמעון בעדני. צילום: יעקב כהן
הגאון רבי שמעון בעדני. צילום: יעקב כהן

במוצאי שבת "ויחי" יציינו את יום השנה להסתלקותו של שריד לדור דעה, רוענו, עמוד האש לפני המחנה מקים עולה של תורה בארץ ובתפוצות שהנהיג את בני התורה עשרות בשנים ונתן עינו להנחותם בדרך עמד בפרץ וקינא קנאת ה' עמוד הענווה שייף עייל ושייף נפיק ולא מחזיק טיבותא לנפשיה המאור הגדול לממשלת התורה מרן הגאון הגדול רבי שמעון בעדני זצ"ל.

העצרת שנערכה ע"י "האיגוד" איגוד בתי המדרש אשדוד יחד עם המועצה הדתית בראשותו של הרב עובדיה דהן, תתקיים במוצאי שבת קודש פרשת ויחי בבית המדרש חניכי הישיבות רובע ג' ברחוב האדמו"ר מבעלזא 14בשעה 8.30.

במעמד ישאו דברי מספד והתעוררות, תלמידו חביבו הגאון ר' אריה יוסף יזדי ראש כולל "תורה וחיים" והגאון הגדול ר' מנשה תופיק אביעזרי ראש ישיבת באר יצחק – טלזסטון.

בכנס ישמיעו דברי חיזוק וילמדו מדרכיו והליכותיו בקודש וכן דברי מוסר והתעוררות על חובתנו בשעה קשה זו שדם ישראל נשפך כמים וזקוקים אנו לרחמי שמים מרובים.

זכתה העיר אשדוד כי הגר"ש בעדני זצוק"ל היה מחבב את בני עירנו וכמעט מידי שנה היה מגיע בחודש ניסן כדי למסור שיעור לאברכים ובני ישיבות לחיזוק ימי בין הזמנים בבית המדרש המרכזי "הריב"ז" בראשותו של הגה"צ רבי מאיר כהן שליט"א נשיא איחוד הרבנים הספרדי ומחבר הספרים "אוצר ספרי הלכה".

ההערכה מיוחדת היה לרב זצ"ל ליו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן על פעולותיו הברוכות במועצה, כאשר היה מתייעץ עימו רבות וקיבל את ברכותיו, תמיד היה שמח לשמוע על הנעשה במועצה הדתית ובפרט בעניני הרחבת גבולות הקדושה והטהרה בעיר, גדול המעמד יהיה לכבודה של תורה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בושה וחרפה
6 חודשים לפני

בושה שבעיר כמו אשדוד ש’’ס המקומית לא רואה לנכון לציין את יום הפטירה הראשון של זקן חברי המועצת… גם אצל חכם שלום הגוף היחיד שעשה מספד זה היה האיגוד (בנשיאות הר’ שרייבר…).
איפה ש’’ס ????

זה תמונות מהארכיון של מוטי כהן?
6 חודשים לפני

איפה התמונות מהעצרת?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן