תשעה באב

העצרת המרכזית והמסורתית בראשות הגאון רבי מאיר אבוחצירא שליט”א בשידור חי

כמנהג יוצאי מרוקו: בקהילת "תפארת רפאל" בסיטי בראשותו של הגר"מ אבוחצירא הניחו אפר על המצח והשתתפו בעצרת נהי ומספד • בשעה 17:45 העצרת המרכזית והמסורתית בראשות הגר״מ אבוחצירא

הגאון רבי מאיר אבוחצירא שליט״א

בליל תשעה באב קהל המונים הגיע מרחבי העיר לערוך את התפילות והקינות במחיצתו של הרה"ג רבי מאיר אבוחצירא רב ק"ק "תפארת רפאל" ורבה של הסיטי.

בעת שהזכיר את המנין לחורבן בית המקדש 1955 כיבו את אורות בית הכנסת ולאור נר קטן התייפח בבכי וזעק נחרב בית קודשנו ותפארתנו נפלה עטרת ראשנו אוי נא לנו כי חטאנו רק לאחר מכן הדליקו שוב את האורות וקראו איכה.

לאחר התפילה הציבור התאסף לעצרת נהי וקינה על חורבן בית המקדש ועל המצב הקשה השורר בארצנו הקדושה, בו נשא דברים חוצבי להבות הרה"ג ר' מאיר אבוחצירא במשך כשעה.

הבוקר לאחר תפילת שחרית, קודם אמירת הקינות, הציבור עבר לפני הגר"מ אבוחצירא והניח אפר על המצח כמאמר חזל אפר במקום פאר, מכיון שלא מניחים תפילין בשחרית ביום תשעה באב כי זה פאר, לכן מניחים אפר במקום התפילין כדי שיזכרו את החורבן.

לקראת הערב (חמישי) בשעה 17:45 יתקיים עצרת מרכזית גדולה שתעבור בשידור חי מהגר"מ אבוחצירא. מיד לאחר מכן תפילת מנחה עם תפילין.

לצפייה בשידור החי – לחץ כאן

השידור חי יתחיל בשעה 17:45

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן