פתוח לכולם

העיצוב שיהפוך לסמל של עיר שלמה – מי יחתום את חגיגות ה־70?

עיריית אשדוד מזמינה את הציבור לעצב את לוגו ה־70 לעיר • הלוגו שייבחר ילווה את כלל אירועי שנת היובל וייחשף בטקס חגיגי במעמד ראש העיר
קרדיט: עיריית אשדוד

עיריית אשדוד מפרסמת בימים אלה קול קורא למעצבים חובבים ומקצועיים לקחת חלק בעיצוב הלוגו הרשמי שילווה את חגיגות ה־70 לעיר. הלוגו הנבחר יוצג בכל הפרסומים, האירועים והפעילויות שיתקיימו במהלך שנת יום ההולדת ה־70 של אשדוד, ויסמל את ההיסטוריה, ההווה והעתיד של העיר.

לדברי גורמים בעירייה, מדובר בפרויקט עירוני ייחודי שמטרתו לשלב את הקהילה היצירתית של אשדוד בחגיגות הגדולות.

“אנחנו מחפשים עיצוב מקורי, יצירתי וייחודי, כזה שמספר את סיפור העיר – עיר צעירה, מגוונת, חמה ורב-תרבותית”, נמסר.

העירייה מדגישה כי ניתן לשלב אלמנטים מלוגו העיר הקיים, אך חובה לשמור על קוויו המהותיים. המעוניינים יכולים גם לעצב לוגו חדש לחלוטין, ובלבד שלא יבוצעו עיוותים או שינויים בלוגו הרשמי של העיר.

אולי יעניין אותך

הדרישות הטכניות:

• ההגשה תתבצע בקובץ וקטורי בלבד (כגון: AI, SVG, EPS).

קבצי תמונה רגילים (JPG, PNG) לא יתקבלו ללא קובץ וקטורי תואם.

• השימוש בכלים שונים, לרבות בינה מלאכותית, מותר – כל עוד התוצר עומד בדרישות הפורמט.

• הלוגו צריך להיות גמיש לשימושים שונים: דפוס, דיגיטל, שילוט ועוד.

מועדי ההגשה:

את ההצעות יש לשלוח עד יום שלישי, 11.11.25 בשעה 16:00 לכתובת הדוא”ל: ohadz@ashdod.muni.il

לשאלות והבהרות נוספות ניתן לפנות לאותה כתובת.

טקס חשיפת הלוגו:

הלוגו הזוכה ייחשף באירוע חגיגי שייערך ביום הולדתה ה־69 של העיר, בתאריך 25.11.25, שיסמן את פתיחת חגיגות ה־70 לאשדוד.

במעמד זה יוזמן המעצב או המעצבת לבמה ויקבלו אות הוקרה ושי מיוחד מראש העיר ד”ר יחיאל לסרי.

עיריית אשדוד מציינת כי עצם שליחת ההצעה מהווה הסכמה למתן שימוש חופשי בעירייה בלוגו שיוגש, ללא תמורה וללא הגבלת זמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות

פרסומת

פרסומת

דילוג לתוכן